péntek, március 21, 2014

1.rész

Végre ez a nap is eljött.Holnap van a születésnapom.Végre elköltözhetek otthonról.Felültem az ágyamon és azon gondolkoztam,hogy Dani mikor toppan be az ajtón.Nagyon elegem van abból,hogy apa is mindig megmondja mit csinálhatok,s mit nem.Felkeltem a pihe puha ágyamból,összeszedtem a cuccaimat és bementem a fürdőszobába.Levettem a pizsamámat és bementem a zuhanyzó kabinba.Megengedtem a forró vizet ami szinte égette a bőröm. Ez persze sose érdekel.Imádom amikor a forró víz ellazítja a görcsös végtagjaim.Körübelül 20 percet lehettem bent amikor úgy döntöttem ideje kijönni,s felöltözni.Megcsináltam a sminkem,stb.Mikor végeztem bementem a szobámba és a célom egyből a szekrényemre esett.Ma jó idő lesz szóval egy cicanadrágnál és egy fekete pólóra esett a választásom.Miután evvel is megvoltam lementem a földszintre és azon belül is a konyhába.Csináltam magamnak nutellás kenyeret és egy bögre kakaót.Miután megettem leültem tévézni.Körülbelül 10 percet nézhettem de csöngettek.Ez biztos Dani-gondoltam magamban és feltápászkodtam és mentem ajtót nyitni.
-Szia.-Ugrott a nyakamba Dani és jó szorosan megölelt.
-Neked is szia,de azért ne folyts meg.-Mondtam nevetve.
-Jó,jó bocs,hogy örülök a barátnőmnek.-Mondta.
-Én is örülök neked.Na gyere ide te dilis.-Mondtam és magamhoz öleltem.
-Hát jó de gondolom azért beengedsz.-Mondta.
-Igen,persze gyere.-Tártam ki az ajtót.
-Össze pakoltál már?-Kérdezte.
-Igen.Szerintem menjünk is.-Mondta és felszaladtam a bőröndökért.
*****
Már az új szobámban ülök.Mikor valaki kopogtat az ajtómon.
-Gyere.-Kiabáltam.
-Szia Bell.-Köszönt vigyorogva Erik.
-Szia-Álltam föl és megöleltem.
-Mi az ennyire hiányoztam?-Kérdezte nevetve.
-Nem te mamlasz.-Mondtam neki szintén nevetve.
-Aha azt látom.-Mondta.
-Na mesélj kicsilány.Mizujs?Hogy vagy?Hogy megy a gimi?-Kérdezte sorban.
-Hát..A suli szar.Csak egy személy miatt jó.Még élek ahogy láthatod.-Mondtam.
-Pasi?-Kérdezte és az egyik szemöldökét felhúzta.-Bántott?Mert ha igen és esküszöm,hogy..
Nem tudta befejezni mert közbevágtam.-Nem dehogy bántott.Csak figyelembe sem vesz.Mondjuk ez érthető is.Minden fiú láthatatlannak nézett eddig is.Akkor ez miért változna?-kínosan felnevettem.-Már megszoktam.-Mondtam és lehajtottam a fejem.
-Na prücsök ne csináld ezt.Nem szeretem ha ilyen vagy.Te is tudod.-Mondta és jó szorosan megölelt.
-Tudom.-Suttogtam
-Viszont nekem mennem kell-.Mondta és megpuszilta a homlokom.-Viszont ha gondolod este megmutathatnám neked a környéket.-Mondta.
-Az remek lenne.-Mondtam.-De csak mint barátok!-Kötöttem ki.
Sóhajtott egyet és ismételte amit mondtam-Csak mint barátok.
-Szia prücsök.-Mondta.
-Szia.-Öleltem meg.
****
A nap hamar eltelt.Lassan már fél hetet ütött az óra mikor Erik hazaért.Bejött a szobámba és szólt,hogy készülődhetek.Erik ráérősen leült az ágyamra és nem akart kimenni,így nekem kellett megkérni.
-Erik megtennéd,hogy kimész?-Kérdeztem komolyan.
-Ha nem gond én inkább maradnék.-Mondta és egy pimasz mosolyt villantott.
-Erik ne kezdjük el ezt a 'játékot' megint.-Mondtam és a játék szór macska körmöztem nevetve.
-Ez nem 'játék.-Mondta komolyan.
-Na jó Erik menjél ki!-Mondtam neki nevetve és kituszkoltam a szobából.
Mivel hüvösődik kint ezért egy csőnadrágnál egy farmerdzsekinél és egy fekete pólónál döntöttem.Persze az elmaradhatatlan converz cipőm mellett. Kopoktattak az ajtómon.
-Gyere!-Kiabáltam.Egy Erik fejet láttam meg az ajtóban.
-Készen vagy?-Kérdezte vigyorogva.
-Igen,ahogy látod-Mondtam neki nevetve.
-Akkor indulhatunk.-Állapította meg a tényt miszerint ideje menni.
****
*Otthon*
Nagyon jól éreztem magam Erikkel.Sokat nevettünk,sétáltunk.Hulla fáradtan értem haza csak az ágyamra vágytam.Dani otthon colt és egyből kérdezősködött,hogy kivel voltam,mikor stb.Csak erőm nem volt válaszolni.Gyorsan le is ráztam egy ilyennel.'Majd holnap megbeszéljük.'Ahogy ezt kimondtam már bent is voltam a szobámba.Az utam a fürdő felé vezetett.Fürödtem és utána bedöltem az ágyamba és már aludtam is.Hosszú nap volt a mai.Költözés,Városnézés,sétálás stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése