vasárnap, március 30, 2014

5.rész- '-Új én,új élet,új stílus-'

**1 hónap elteltével**

Újabb szörnyű nap a suliban.Nem is csoda,hogy csak Danival beszélgetek.De elhatároztam,hogy új én,új élet ,új stílus.Elég abból az unalmas vissza húzodó énemből.Tegnap voltam ruhákat beszerezni és voltam fodrásznál is.Imádom az új hajam,merész.(A rész alján lesz kép.)Az elmélkedésemet újabban a Three Days Grace egyik száma szokta megzavarni mégpedig a Time Of Dying.Ezek szerint 7 óra.Tök jó.Semmi kedvem felkelni,de muszáj.Amúgy csak Dani látta az új hajam Erik még nem.Kíváncsi vagyok mit fog rá mondani.Az elmúlt egy hónapban szokássunká vált,hogy ő visz minket suliba.Ideje felkelni.Úgy döntöttem,hogy ma szürkébe és feketébe megyek suliba.Igen,lehet,hogy egy kicsikét 'emó stílust' választottam de nagyon tetszik.Félre nem érteni!Nem leszek agyon pircingezett ki húzott szemű csak szeretem a feketét és kész.
Már a szekrényem előtt álltam és kiválasztottam a szettet amit ma felveszek.Miután kész lettem le mentem a földszintre azon belül a konyhába.Mikor beléptem Erik éppen az étkezőasztalnál evett.Mikor meglátott komolyan tátva maradt a szája.
-Bell mit csináltál magaddal?-Kérdezte elkerekedett szemmel.
-Ilyen rossz?-Kérdeztem nevetve.
-Épp ellenkezőleg.Rohadt jól áll.-Mondta.
-Köszönöm.-Mosolyogtam rá.
-Dani indulnunk kéne.-Kiabáltam fel.
-Egy pillanat.-Szólt.-Már itt is vagyok.-Mondta
-Jó akkor menjünk.-Mondtam.Ki indultunk a kocsihoz és beszálltunk.Amíg mentünk a suli felé addig zenét hallgattam Skilletet.Közben azon gondolkoztam,hogy milyen lesz Mark reakciója amikor meglát.Vagy a lányoké.Amúgy Alanaval lettem jóban ilyen hármas 'bandánk' van..Ő is úgy néz ki mint én mondjuk ő 'emó'.
Amikor megérkeztünk a sulihoz Erik kiszállt és megöleltük.A suli lépcsőjénél már várt minket Alana.
-Szia.-Mondtam és megöleltem.Dani úgyan így tett.
-Hűű Bell jó a hajad és ez a ruha.-Mondta mosolyogva.
-Köszönöm.-Mondtam. Elindultunk 244 teremhez.Első óránk Föci.Nem nagyon szeretem de a tanárnak élvezem az óráit.Nagyon hülye neve van így csak 'tanár nő'-zük.Mikor beléptünk a terembe mindenki ránk kapra a tekintetét.Még Ő is.Össze súgtak Daniel-el.Ash előttünk termett és elkezdett hozzánk beszélni.
-Sziasztok csajok.Nincs kedvetek leülni mellénk?-Kérdezte egy elbűvölő mosoly kíséretében Ash.
-Csajok?-Fordultam feléjük.Ők csak bólintottak.
-Szívesen.-Mondtam mosolyogva.
Leültünk melléjük.Alana Daniel,én Mark mellé és Dani Ash mellé.
-Bell.-Nézett rám Mark.Én kérdően felnéztem rá mivel 1 fejjel magasabb nálam.-Mi ez a hirtelen stílus váltás?-Kérdezte egy sejtelmes mosollyal.Úristen de cuki.Áhh.A pillangók életre keltek a gyomromban ahogy abba a mogyoróbarna szemeibe bámultam.
-Igazából meguntan a jó kislány szerepét.Mindig is egy lázadó lány voltam.Mindig az 'emó' stílus jött be.-Magyaráztam meg.
-Remek.-Mondta.-Ha van kedvetek ma lóghatnánk együtt.-Vetette fel az ötletet Ash.
Szerintem megoldható.-Mondtam neki.-Király.-Mondták.
Az órák hamar elteltek nem történt semmi különös.Csak ebéd szünetben.Mikor ki mentem az udvarra egy fiút és egy lányt pillantottam meg csókolózni. Kölönösebben nem izgatott míg meg nem láttam ki az.Mark egy szőke agyon palasztikázott lánnyal.Ahogy ott ültem a padon kavarogtak bennem az érzelmek.Hogy lehettem ekkora hülye?Miért pont őt kell szeretnem?Mikor ő szebb és jobb lányokat kaphat meg?Miért én kellenék neki?Mit is képzeltem?Egy romhalmaz az életem.Senki sem szeret.Elegem van.Soha senki se szeretett.Miközben ezek a gondolatok jártak a fejembe haza indultam.És igen nem érdekelt,hogy még csak ebéd szünet volt.Haza akartam menni.Mikor a ház elé értem berontottam.Erik szerencsére nem volt otthon.
Bementem a fürdőszobába és magamra zártam az ajtót.Olyat tettem amit lehet nem kellett volna.Ugye az emberek mikor szomorúak sok butaságot tesznek.Én ebbe a hibába estem bele.A szekrényben kezdtem kutakodni és egy éles penge került a kezembe.A bal csuklómon kis vágásokat ejetettem.Egyszerűen érezni akartam,hogy élek.Muszáj volt megtennem.A mosdó kagyló előtt álltam amit immár ellepett a vörös vérem.Ebben a pillanatban elkezdtem szédülni és csak arra emlékszem,hogy valaki kiabál aztán berugja az ajtót.

***Erik szemszöge***
Szeretem Bellt.Nem tudom,hogy,hogy jöttem erre rá de többet érzek iránta mint kellene.De neki a sulijában tetszik valaki.-Ezek a gondolatok jártak az eszemben mikor haza felé tartottam.Kinyitotta az ajtót és meglepetten vettem észre,hogy nyitva volt.Ezek szerint vagy Dani van Bell otthon vannak.Beléptem az elő szobába és megláttam ahogy Bell táskája hanyagul fekszik a földön.Gyorsan benéztem a szobákba de ott nem volt.Utolsó reményem a fürdő volt.Megpróbáltam kinyitni de sikertelenül.Valaki bezárta..Elkezdtem beszélni.
-Nyisd ki az ajtót Bell.-Mondtam-Bell nyisd már ki!-Mondta enyhe éllel a hangomban.Nem válaszolt.Valami nincs rendben-gondoltam és berúgtam az ajtót.De ami az ajtó túloldalán fogadott borzasztó volt.Bell a padlón fekündt egy kicsi vértócsában.Oda futottam de eszméletlen volt.Megnéztem a pulzusát és szerencsére éreztem,hogy lélegzik.Ekkor észrevettem,hogy a csuklóján vágások vannak.
-Bell mit csináltál,kincsem.-Kérdeztem kétségbeesve.Elővettem a telefonom és hívtam a mentőket....
**Kórházban**

(Új hajam)

 Sziasztok! Valószinű,hogy ma még lesz egy rész.Remélem tetszik!Puszi Xx.



2 megjegyzés:

  1. Te... hogy merted itt abbahagyni? :o Siess, kedves, különben megkereslek! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elmondtam volna,hogy mi fog történni akkor nem lenne izgalmas.Ergo nem olvasnák. :'D Ma lesz rész nyugi! :'D<333 Puszi Xx Ja és köszi a visszajelzést.Sokat jelent nekem. <33

      Törlés