szombat, március 29, 2014

4.rész '-Első nap az iskolában.-'

Nagyon izgultam már az első nap miatt.Mivel új osztályba kerültem így főleg.Ugye ahogyan említettem onnan csak Markot ismerem..Senki mást.Nagyon izgulok....Az elmélkedésemet a telefon csörgése zavarta meg.Bizonyára már 7 óra-gondoltam magamba és a telefonomért nyúltam ami az ágy melletti éjjeliszekrényen pihent.Kinyomtam és már ki is pattantam az ágyból.Még nem említettem de én azok kevés fiatalok csoportjába tartozok akik szeretnek reggel korán kelni.Bármilyen furcsa,de így van.Felvettem a fehérneműimet és megálltam a szekrény előtt.Ekkor az ajtó kivágódott és Eriket pillantottam meg az ajtóban.Egyépként nem zavartattam magam mivel nem vagyok szégyenlős.
-Ööö..Bocs é-én nem akartam zavarni.-Mondta dadogva miközben szemei elkerekedtek.
-Nem zavarsz.Nem vagyok szégyenlős ahogy látod.-Mosolyogtam rá és felvettem az I Love Nyár feliratú pólóm.Erik csak megrázta a fejét és beszélni kezdett.
-J-jó.-Szünet.-Csak azt akartam kérdezni,hogy el-e vihetlek a suliba?-Kérdezte mosolyogva.
-Igen,köszönöm.-Mondtam miközben bele bújta a csőfarmerembe.
-Jó akkor kint várlak.-Mondta és már kint is volt az ajtón.
Mivel ma van az első nap így csak négy osztályfőnökit kell túlélnem.Remek.
**Suli előtt**
Besétáltam a suli elő terébe.Hatalmas volt.Nekem a 244. teremben lesznek óráim így fel battyogtam a lépcsőn a 5.emeletre.A suli maga 6 emelet.Hatalmas.Szerintem egy ember se szeretne itt eltévedni.Eleve az ablakokon rácsok vannak ami azért egy kicsit hátborzongatóvá teszi ezt a helyet.Megérkeztem a teremhez.Az ajtó előtt megállok és sóhajtok egyet.Közben magamat bíztatom,!-Bell túl fogod élni nem lesz semmi baj.Ne kelts feltűnést és minden rendben lesz.'-Gondolom magamban,s közben belépek az ajtón.Az egész osztály 10 fős.6 fiú 4 lány.És persze még a neveket is tudom nagyjából.
Fiúk:Alax,Mark,Aron,Ash,Daniel,Ethan.
Lányok:Alana,Dani,Becki és én.
Mikor beléptem a terembe hangos beszélgetés illetve zajongás fogadott.Mikor elkezdtem a hátsó padok felé sétálni Mark össze súgott a haverjaival.Én rá néztem és ő rám kacsíntott viszont én elkaptam a tekintetem és ledobtam a cuccaim a padra,majd leültem.Elővettem a zenelejátszóm és elkezdtem zenét hallgatni.Three Days Grace és ehhez hasonló bandákat szeretek hallgatni.Rockosabb de  én nagyon szeretem.Persze nekem nagyon változó a zenei ízlésem illetve bármit meghallgatok de annak értelme is legyen.Ránéztem az ajtó feletti órára és láttam,hogy 2 perc és becsöngetnek ezért eltettem a zenelejátszót és vártam az osztályfőnökünket.
Belépett az ajtón egy kopasz 50-es éveiben járó férfi.Elment a tanári asztalhoz és elkezdett beszélni.
-Sziasztok gyerekek!Barton Hill vagyok az osztályfőnökötök!Remélem,hogy jól együtt tudunk majd működni az elkövetkezendő években!-Mondta.-Szeretném ha mindenki egyesével kijönne a tablához és bemutatkozna.Ki szeretne elsőnek?-Kérdezte.Egy hosszú szőke hajú lány tette fel a kezét.Hill tanár úr biccentett a fejével,hogy menjen ki.
-Sziasztok!Alana vagyok.Szeretek rajzolni és lovagolni.Ha kedvesek velem az emberek akkor én is velük.-Mondta és vissza ment a helyére.Szépen sorban mentek ki az emberek.Kiderült,hogy Marknak van egy kisebb 'bandája' a sulin belül amiben Aron,Ash és Daniel veszt részt.Nagyjából megismertem az osztályt és igazából senkivel sem voltam úgy jóban mint Danival.Ő ma nem tudott bejönni azt mondta rosszul érzi magát így nem jött.Én következtem.Kimentem és elkezdtem beszélni.
-Sziasztok Bell vagyok.Focizom illetve szeretek rajzolni.A barátaim a mindenem és nem tudom elviselni ha igazságtalanul bántanak valakit.Kedves vagyok mindenkivel viszont nem mindenkinek nyílok meg.Tudok bunkó is lenni és nem egyszer pofoztam fel már valakit ha bántott.Szóval rólam lehet leszállni.Köszönöm-Mondtam.
-Köszönjük Bell.Kérlek fáradj a helyedre.-Mondta Hill tanár úr mosolyogva.
A nap további része unalmas volt.Mikor végeztem a suliban Erik jött értem és haza vitt.Mikor haza értem pihentem illetve bepakoltam holnapra mivel megkaptuk az órarendet.Kedden azaz  holnap első óránk rajz.Remélem jó lesz.Ezek után gépeztem és beszélgettem Danival illetve Erikkel.Miután elmeséltem,hogy milyen napom volt úgy döntöttem,hogy elteszem magam holnapra így le is feküdtem.

Sziasztok!Remélem tetszett a rész.Valószinű holnap is lesz.Puszi Xx.<33 :))
Hill

2 megjegyzés: