vasárnap, március 23, 2014

3.rész

Danival már majdnem elkészültünk.Ki sminkeltünk egymást.Egy amolyan natúr sminket vittünk fel a bőrünkre ,mivel nem vagyunk a smink hívei.Nekem egy kék ruhára esett a választásom míg Daninak sötét lila ruhára.Szerintem nagyon jól áll neki.Mondjuk ő nem szereti az ilyesfajta ruhákat.Most is könyörögni kellett neki,hogy vegye fel.Ő a tükör előtt állt,s így szólt.
 -Bell ez nem jó.Úgy nézek ki mint egy kötözött pulyka.-Nyafogott.
-Dehogy nézel ki úgy.Gyönyörű vagy.Nem is értem mi bajod van.-Forgattam meg szemeim.
-De ez akkor sem jó.-Mondta.
-De jó és téma lezárva.-Mondtam miközben felemeltem a mutató ujjamat.
-Oké.-Mondta,vagy inkább nyávogta.
-Lányok ideje lenne kijönni.Nem gondoljátok?-Szólt be Erik miközben kopogtatott.
-De egy pillanat!-Mondtam.Ki nyitottam az ajtót.Erik jól láthatóan végig mért és tátva maradt a szája.
-Erik csukd be a szád!Belerepül egy légy!-Mondtam nevetve.
-Azta.Gyönyörűek vagytok.
-Köszönjük.-Mondtunk nevetve.
-Viszont itt van pár haverom akiket meghívtam és szeretnélek titeket bemutatni nekik,szóval gyertek.-Mondta mosolyogva.
-Oké.Mondtuk és már kint is voltunk a nappaliban.Két srác ült a kanapén.A jobb oldali rohadt helyes volt.
Felálltak és elénk jöttek.
-Ő itt Joe.-Mutatott Erik az általam 'helyesre' most már neve is van Joe.-És itt Sam.-Mutatott a másik srácra.-Ők pedig Bell és Dani.-Mutatott ránk.Joenak és Samnak adtam két puszit aztán leültünk beszélgetni.Szokásos témák mint például ki hány éves,mit csinál stb..
***
A buli már ezerrel megy.Lehet kicsit túlzásba estem az alkohollal is....
***Reggel***
Egy ismeretlen szobában ébredtem valakinek a melkhasán.Amint észbe kaptam felugrottam ezzel felkeltve Eriket.
-Hogy kerültem én ide?-Kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Mi az,hogy-hogy?Te akartál bejönni.Várjál te nem emlékszel....
-Nem nem emlékszem.Történt valami?-Kérdeztem már kétségbe esve.
-Ha rajtad múlott volna akkor történt volna.De nem engedtem.-Mondta.
-Nagyon hülyén viselkedtem?-Kérdeztem még mindig kétségbeesve.
-Bell nyugi.Mindenkivel elő fordult már.-Mondta és elkapta a csuklóm így már mellette feküdtem.
-Ezt nem szabadna...-Mondtam suttogva.
-Miért is nem?..-Kérdezte vigyorogva.Nem válaszoltam.Azt vettem észre,hogy mélyen egymás szemébe nézünk és az arca közelít az enyémhez.
-Ne...Nem szabad..-Mondtam halkan és lelöktem magamról és kiviharoztam a szobából.Ami a nappaliban volt az borzasztó.Rendetlenség,piás poharak ki ütött emberek...Nem is foglalkoztam vele..Inkább bementem a szobába és magamra zártam az ajtót.Magányra van szükségem...Összezavarodtam..Elmentem fürödni aztán ruhát választottam magamnak.Egy fekete cső nadrágra és egy fehér virágmintás pólóra esett a válsztásom.Úgy döntöttem elmegyek sétálni a közeli parkba és kiszelősztetem a fejem..Nem sokára este van szóval egy bőrkabátot is felvettem. És egy converze cipőt is ami szintén fekete.Nem lehettem kint csak fél órát de már kezdett sötétedni így úgy döntöttem ideje haza indulni..Mivel holnap van az első nap a gimiben így mikor haza értem egyből áröltöztem és bedőltem az ágyamba illetve beállítottam az ébresztő órámat 7:00-ra.Letettem a telefont és már aludtam is....

Megérkezett a 3.rész remélem tetszett!Nem tudom mikor lesz kövi rész de igyekszem és amint lesz időm megírom és rakom fel.Sziasztok,puszi B*<33

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szia!Nagyon szépen köszönöm a vissza jelzést!Örülök,hogy tetszett!Nagyon jól esik,az ha valaki ilyeneket ír szóval csak nyugodtan!Illetve evvel invitáltok arra,hogy folytassam. :))

    VálaszTörlés
  3. Szia most kezdtem el olvasni a blogodat eddig nagyon tetszik,ügyes vagy!!;)

    VálaszTörlés
  4. Szia!Nagyon szépen köszönöm! Puszi Xx.

    VálaszTörlés