hétfő, március 31, 2014

7.rész

Tegnap haza jöhettem a kórházból.Itt ülök a szobámban és a plafont bámulom...Elálmosodom..Megint azon a réten vagyok..Bár most az a külömbség,hogy a réten fekszem és minden homályos.Csak a szellő hangját hallom illetve érzem a bőrömön.Felülök.Látom,hogy a virágok vörössé változnak és megjelenik előttem egy alak. Egyszer csak azt veszem észre,hogy felém közelít majd megfogja a csuklóm és kisebb vágást hagy rajta.Majd ledönt a fűbe és elkezdi csókolgatni a nyakam...Én próbálom ellökni magamtól de nagyon erős.Egyszerűen nem megy...

***Erik szemszöge***

A konyhában ügyeskedem.Bellnek szeretnék valami jó kis spagettit összehozni.Mikor egy éles sikítást hallok.Egyből eldobom ami a kezemben volt és már rohanok is megkeresni a hang forrását.Először Dani szobájába igyekezek mivel azt hittem otthon van de tévedtem.Egyből Bell szobájához rohanok és berontok.Bell az ágyán fekszik és zokog.Valószínű nincs tudatánál...Oda rohanok és a lány háta mögé ülök.Elkezdem ébreszgetni.Már kezd tudatánál lenni.Hirtelen ötlettől vezérelve bele puszilok a nyakába és ő ebbe beleremeg.Majd elkezd sikítozni.
-Nee..Kérlek..Nem akarom.Hagyj..-Kezd sikítozni.Ettől csak még erősebben szorítom a melkhasomhoz.
-Shh.Bell én vagyok az Erik nem lesz semmi baj.Vigyázok rád...-Suttogom a fülébe.
-Ne haragudj..Én nem akartam csak..csak rosszat álmodtam..-Mondta
-Mit álmodtál cica?-Kérdeztem még mindig suttogva.Nem válaszolt.
-Bell?-Mondtam-Elmondhatod.-Mondtam.

***Bell szemszöge***

Arra keltem fel,hogy Erik a nyakamat csókolgatja.Azt hittem még mindig a rémálmomban vagyok így felsikítottam.Mikor belesuttogott Erik a fülembe akkor tudatosult bennem,hogy csak egy álom volt.Egy szörnyű álom...Mikor megkérdezte,hogy mit álmodtam nem tudtam mit mondjak neki.Nem mondhatom meg neki,hogy azt álmodtam megerőszakolnak.Nem lehet.Bár lehet,hogy az lenne a legjobb ha elmondanám neki.Elmélkedésemet a hangja zavarta meg.
-Bell?-Szólított nevemen kérdőn.Végül úgy döntöttem elmondom neki..
-Azt álmodtam,hogy..-Ez nehéz,hogy mondjam el neki?-Hogy...hogy megerőszakolnak.....-Végül kinyögtem..
-Mi?-Kérdezett vissza egyből.-Nem.Ilyen meg se fog történni.Csak egy rossz álom volt nyugodj meg-Mondta és nagy meglepetésembe megint a nyakamat kezdte csókolgatni.
-Mit csinálsz?-Kérdeztem elhaló hangon.
-Shh nincs semmi baj-Mondta-Csak megnyugtatlak mivel nagyon kalapál a szíved.-Folytatta.És igaza volt.Csak most vettem észre,hogy ki akar jönni a helyéről..Bár ez nem az álom okozta.Az,hogy ilyen közel van hozzám..Megint elkezdte.
-Nem lesz semmi baj.Mi itt vagyunk neked...-Suttogta.
-Erik.-Mondta bár megremegett a hangon.-Ezt nem szabad.-Mondtam majd felálltam az öléből és kisétáltam a konyhába.Töltöttem magamnak egy pohár vizet majd megittam aztán letettem a pultra a poharat.Megtámaszkodtam a két kezemmel a pulton.Egyszer csak két erős kéz ölelte át a derekamat.
-Nincs kedved sétálni?-Suttogta Erik a fülembe.
De az jó lenne.-Mondtam.-Csak átöltözöm.-Mondtam és már indultam is a szobámba...De Erik utánam jött...

Na itt van a 7.rész első fele...z egy rövidebb rész de sajnos csak ennyire volt időm.Remélem tetszik.Puszi  Xx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése