szerda, április 02, 2014

Köszönet nyilvánítás!

Úristen!!!2 tag,kommentek,pipák,szavazatok.Nagyon,nagyon hálás vagyok nektek ezért...Szerinte ezt meg sem érdemeltem mivel nem írok valami jól..De nagyon,nagyon,nagyon köszönöm!Rohadt jó azt látni,hogy azt hiszem nem jó amit csinálok és ti pont az ellenkezősét mutatjátok!Ami tény az tény.Tényleg nem írok valami csodásan,és evvel tisztában is vagyok de nagyon köszönöm,hogy ti itt vagytok nekem.Nagyon jól esik!Az elején mikor fent volt az első és második rész még úgy voltam vele,hogy tényleg rossz amit csinálok és be is akartam fejezni..Azt hittem,hogy ez nem nekem való.Persze nem azt mondom,hogy nem élvezem mikor írok,épp ellenkezőleg,mert nagyon is élvezem..Mindegy is.Nagyon köszönöm!! Puszi Xx.

2 megjegyzés:

  1. IMÁDOOOM!!!! :D <3333 *-*
    Gyorsan kérem a kövit!
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Sziaa.Sietek ígérem.Vagy ma vagy holnap lesz..Ahogy az időm engedi.De hétvégén lesz vagy 3,szóval :))) Xoxo<33

    VálaszTörlés