csütörtök, április 03, 2014

7.rész (Folytatása.)

'De Erik utánam jött...'
Bementem a szobába és levettem a pólómat,és ekkor nyitott be Erik..
-Ki mennél?-Kérdeztem,felvont szemöldökkel.Nem válaszolt.Egy pár lépéssel átszelte a köztünk lévő távolságot,én pedig hátráltam addig míg a hátam a falnak nem ütközött.Erik csak jött én pedig megvoltam ijedve.Mikor oda ért hozzám becsuktam a szemeim és csak azon gondolkoztam,hogy most mit fog tenni.
-Bell,ne félj.-Motyogta a nyakamba,majd belepuszilt.Ebbe a tettébe beleremegtem.Attól féltem összeesem annyira remegtem,de nem is a félelemtől hanem izgatottságtól.A szívem majd kiesett a helyéről,mintha lefutottam volna 30 kilométert.Erik ezt észre vette és beszélni vagyis inkább suttogni kezdett.
-Bell,ugorj.-Nem értettem,hogy evvel mire célos..Miért kellene ugornom.
-Ugorj!-Ismételte meg az előbb mondottakat.Ekkor ugortam,Erik megfogott  térd hajlatomnál és a dereka köré fonta a lábam.
-E-Erik mit-mit csinálsz?-Kérdeztem dadogva.Még mindig remegtem.
-Bízz bennem.-Motyogta ismételtem a nyakamba,viszont most puha csókokkal lepte be azt.Viszont én soha nem voltam még ilyen helyzetben,illetve még csókolózni is csak egyszer volt alkalmam így nagyon amatőr vagyok még mindig.Tudom ez fura hisz 18 éves múltam.Azon kaptam magam,hogy az ágyon fekszem,Erik pedig felettem van..
-Nem kell félned,szólj ha álljak le.-Néz a szemembe majd a számhoz közelít az ajkaival.Becsukom a szemeim ő pedig rátapad az ajkaimra.Közben simogatja az oldalam amitől bizseregni kezd a bőröm.A csókját nem viszonzom..Ezt észre is veszi,majd egy picit eltávolodik és beleharap az alsó ajkamba.
-Érezni akarom,hogy élvezed.-Motyogja a számba,majd újra megcsókol.Ügyetlenül de viszonzom.Ekkor Erik keze a hasamat kezdi el simogatni,mivel nincs rajtam póló így könnyedén hozzáfér.Ekkor félbeszakítja a csókot mivel mindkettőnknek elfogyott a levegője.A melkhasomat kezdi el csókolgatni.Ekkor térek vissza a jelenbe a rózsaszín ködből,ami eddig az agyamban volt és gondolkozni sem tudtam.S a felismerés miszerint ezt nem szabadna..Ekkor lelököm magamról és a pólómat megkeresve indulok a fürdőszobába. Bezárkozom,megint mint akkor mikor bántottam magam.Muszáj egy kicsit egyedül lennem a gondolataimmal.Mi lett volna ha megtesszük azt?Mi lett volna ha megtörténik?Dani mit szólt volna?És ami a legfontosabb..Mi van ha Erik tényleg érzik irántam valamit?Tudom,tudom,hogy nem ezen kéne gondolkoznom,tudom,hogy inkább örülnöm kéne neki..De egyszerűen nem megy...Mindegy..Elmegyek vele sétálni ahogy megígértem.Mivel szép nyári idő van így egy sortot (fekete mi más?!) és egy fehér pólót veszek fel.Felteszek egy enyhe sminket majd átöltözök az immár kiválasztott szettet.Kimegyek a fürdőből és Eriket kezdem keresni.Végül a konyhában találok rá.Ott ül és a feje a kezére van hajtva.Lehet megbánta amit tett/tettünk.
-Szia..-Szólalok meg halkan.Felkapja a fejét,s feláll majd megölel.-Sajnálom..én nem akartam..csak-Suttogja a fülembe.Nem hagyom befejezni,eltolom magamtól majd megszólalok.-Felejtsük el.Nincs semmi baj de most indits sétálni!-Mondtam neki vigyorogva.-Oké.-Válaszolt nevetve.Mikor mind a ketten készen lettünk elindultunk.Egy gyönyörű parkba indultunk.Igazából ide szoktam jönni mikor egyedül szeretnék lenni.Mikor úgy érzem,senki sem ér meg.Mikor magányra van szükségem.Vagy akár amikor olvasni szeretnék.Itt minden olyan szép és nyugodt..Itt elfelejthetem a gondjaimat.
Csak a könyv és a zene.Csak te és a gondolataid.Csak a dalszövegek,mikor szomorú vagy megérted miről is szól a dalszövege.Miközben sétáltunk egymás mellett.Markot,Aront,Danialt és Ast pillantottuk meg előttünk.Erik még nem ismeri őket és bizonyára azt sem tudja,hogy Markról áradoztam..Előttünk voltak kábé 10 méterre,mikor Mark láthatóan észrevett vagyis felismert.
-Nocsak,nocsak merre koszáltál cicamica?Régen nem láttalak már a suliba sem..Tán nem ez miatt?-Jött közelebb majd elkezdett mutogatni Erikre aki addigra a hátam mögé került mivel a többi fiú lefogta....Nem  válaszoltam.
-Engedjétek már el.-Kiáltottam el magam majd Ash felé közelítettem aki Erik kezét fogta hátra.
-Engedd el.-Mondtam.Nem válaszolt.Lekevertem neki egyet így elengedte Eriki kezét és immár az enyémet fogta.
-Nocsak egy igazi vadmacskával van dolgunk.-Mondta vigyorogva.Majd elengedett és Mark intett a fejével így Ash gyomorszájba ütötte Eriket aki az ütés miatt össze görnyedt.Még védekezni sem tudott...
-Nos vagy megcsókolsz vagy félholtra verik a te kis barátodat.-Mondta vigyorogva Erikre néztem akinek már fojt a vér az orrából annyi ütést kapott.
-Cicamica fogy az időd.-Mondta Mark.-Jó csak hagyjátok békén.-Kezdtem el zokogni.Mark átszelte a köztünk lévő távolságot majd ajkait erőszakosan az enyémre nyomta és gyors tempóban kezdte azt mozgatni enyémen.Érzelem mentesen csókolt.Gyorsan,s kegyetlenül.Mikor elvált tőlem lekevertem neki egy pofont majd Erikhez futottam.
-Ezt még megbánod büdös ribanc!-Mondta Mark,majd elfutottak.....

Köszönöm,nagyon köszönöm a 6 tagot.Imádlak benneteket! <333 Puszi Xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése