szerda, április 16, 2014

15.rész. -'Szökési kísérlet,baleset'-

(Ajánlott album: https://www.youtube.com/watch?v=H8bDN5UIVyQ ,én nagyon szeretem és szerintem illik a történethez is,legalábbis ehhet a részhez biztosan.)


Megint ugyan az az álom..Mikor Mark megerőszakol..Már kezdek emlékezni.Mikor beadták azt a szart,Mark felkapott az ölébe,s bevitt a szobába...Durván szívni kezdte a nyakam..Még sikínatni se volt erőm.Csak potyogtak a könnyeim,tudtam,hogy mi következik.Durván letépte a ruháim..Aztán ő is levette a nadrágját,majd boxerét.És egy pillanat alatt bennem volt.Nagyon rossz volt.A gyomrom mintha szét akarna szakadni..Ekkor már zokogtam,de Mark nem foglalkozott velem...Ekkor arra keltem,hogy valaki ölében sikítozom és próbál ébrezgetni..A nyakamat csókolgatja..

-Shh.Csak egy rossz álom volt.Nincs semmi baj.-Mondogatja.És belém csap a felismerés.De hiszem ez Ash.Ki ugrok az öléből és az ágy sarkába húzodom.Két térdem felhúzom,s zokogok.Még álmomban sem hagy nyugodni.

-Hagyj békén!Hagyjatok békén!Inkább öljél meg.Legalább megszabadultok tőlem..Nem érek én semmit!Nézzél már rám!Egy roncshalmaz vagyok!Midig is az voltam!Senki sem szeret!-Kezdtem keserves zokogásba.Nem mondott semmit.Oda jött hozzám,s beült a hátam mögé.
-Semmi baj nem lesz.Nyugodj meg.-Mondogatta,miközben  megint a nyakamat kezdte ellepni puszikkal..Nem tudom mit műveltem,hogy ezt érdemlem.Mindig is segítettem mindenkinek.Senkinek sem ártottam..Megint kezdte csókolgatni a nyakam..Evvel nem is lenne gond,hiszen csak próbált megnyugtatni..De megint az az este jutott eszembe..Gyorsan felugrottam öleléséből..És elkezdtem futni a kijáratot keresvén..3 ajtó volt.Jobbról,balról és előttem.Én a középsőt nyitottam ki,nagy meglepetésemre a kijárat volt.Elkezdtem a fák felé futni..Magam sem tudtam hova..Magamkivüli állapotban voltam..Nem tudtam mit csinálok..Nem tudtam normálisan gondolkodni.Per pillanat szabadulni akartam.Menekülni..Menekülni innen.Egy kisebb tervet kieszeltem,miszerint és megkeresem a főutat majd stoppolok és utána megkeresem Eriket majd a rendőrség és Dani felkutatása.Nem a legjobb,ebben tisztában voltam..De ebben a pillanatban más nem jutott eszembe.Ha az idő érzékem nem csal akkor hajnali 4 óra körül van..Nagyon fáztam..Bár a düh tompította ezt az érzést.Úgy döntöttem,hogy leülök egy fa tövébe és megvárom míg világosabb lesz.Már annyira az erdőben voltam,hogy Ash és Dani kétségbe esett kiáltását is alig hallottam.
Mikor kivilágosodott újból útnak eredtem.Nagyon gyorsan futottam.Észvesztően gyorsan.Mint aki tényleg menekül..És így is volt.Menekültem Mark elöl.Félek tőle,nagyon félek tőle.

***Ash szemszöge***

Nagyon féltem Bellt.Úgy ahogyan Danit is..Nagyon megbántam már azt a tettem,hogy ebbe az egészbe beleegyeztem.Mikor Bell kifutott az ajtón Danit és Markot is felébresztettem.Először ők sem értették,hogy mi van.
-Az van,hogy Bell kifutott az ajtón az előbb.Nem tudom,hogy hova ment.Rosszat álmodott az este én pedig meg akartam vigasztalni.Bármi baja lehet egyedül az erdőben.Menjünk keressük meg!-Szóltam idegesen.Nem kellett kétszer mondani nekik.Indultak is.Bármi baja eshet szegénynek..Egyszerűen nem tudom elhinni amit mondott.A szavai vízhangoztak a fejemben 'Inkább öljél meg.' 'Egy roncshalmaz vagyok!' Egyszerűen nem tudom elhinni..A suliban teljesen kiegyensújozott volt...Azt hittem tökéletes élete van..Hogy a szüleivel él..És most kiderült,hogy szegény lánynak miken kellett végig mennie..Hogy igazából milyen szomorú..Édes istenem...
 Már egy jó ideje keressük Bellt.De semmi.Mintha elnyelte volna a föld..Ilyen nincs...Szétváltunk..Én Danival vagyok Mark pedig egyedül...Még mindig nem találtuk meg..Nagyon aggódom érte...

***Bell szemszöge***

Már hosszú ideje megyek..De egyszer csak  megbukok egy kőben,s beütöm a fejem...Ezután minden elsötétül..

***Dani szemszöge***

Már egy jó ideje keressük Bellt.Ash ugyan úgy aggódik mint én..Egyszer csak Ash felkiált.
-Dani!Gyere!Megtaláltam!Eszméletlen.-Mondja kétségbeesetten.Ekkor oda futok mellé..Bellt pillantom meg,úgy,hogy vérzik a feje..Nagyon megijedek..A szám elé kapom a kezem és sírni kezdek.Ezt Ash is észrevehette mivel megnyugtatott.
-Szívem.Semmi baj.Csak eleshetett és beverte a fejét.De van pulzusa.-Mondta majd belepuszilt a hajamba. Ash könnyedén felkapta Bellt és elindultunk vele visszafelé.Közben találkoztunk Markkal is.
-Jól van?-Kérdezi.Szemeiben aggódát és némi szomorúságot vélek felfedezni.Bár ez nem érdekel.Neki megyek.Hiszem a legjobb barátnőm.
-Most örülsz?Majdnem meghalt!!!Miattad!Miattatok!Nem tudjátok mit élt át ez a szegény lány.Az életének majdnem véget vetett.Depressziós volt!Most pedig vissza fog esni.Nem vagytok normálisak!-Kiabáltam sírva.Ekkor már a faház előtt voltunk.Besiettünk és Bellt lefektettünk az ágyra.Biszonyára csak elájulhatott.Mark beült a háta mögé,s fejét ölébe tette..És elkezdte vízzel letisztítani Bell fejét...Ekkor a lány már ébredezett..

Sziasztok!!Megjött a 15.rész.Ha tetszett pipáljatok és kommizzatok!Szerintem ez egy nagyon izgi rész lett..
Köszönöm a 14 felíratkozót még egyszer!!Szeretek titeket.És igyekszem a kövi résszel. Puszi. Xoxo.

12 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. ahhh....ez nagyon jóó!:DD nagyon szépen és jól fogalmazol!:) kíváncsian várom a kövii részt!:) így tovább!<33

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom hogy lehet ennyire jó blogot írni!:) Alig jutok szóhoz!:o Nagyon jó lett, várom már a kövi részt!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Hamarosan lesz kövi.Puszi Xoxo.

      Törlés
  4. Nagyon várom a következő rèszt,blogod függővé tett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!Ma vagy holnap lesz rész.Örülök,hogy tetszik! Puszi Xoxo. :3 :)

      Törlés
  5. nagyon tetszik a blogod!!!
    By: Reni Balog

    VálaszTörlés