péntek, április 11, 2014

11.rész '-Hosszúra sikeredett reggel-'

Reggel a nyamvatt ébresztőmre keltem.Ma péntek van.Holnap van Marknál a házi buli.Egyépként én csak egy ilyen buli féleségen voltam.Nem nagyon szeretek eljárni bulizni.De szerintem ez érthető is...Mivel akkor még a szüleimmel éltem így nagyon nagy fegyelmet gyakoroltam.Illetve ha bármi rosszat csináltam mondhatni megvertek...Persze mikor hajnalban haza értem meg is kaptam a verésem...Apám megpofozott illetve akkorát kaptam,hogy a lendülettől a fejem az ajtófélfának csapódott..Az ütés erejétől pedig megrepedt a koponyám..Akkor már tudtam,hogyha 18 éves leszek akkor elköltözöm,s vissza sem nézek.Ez szerencsére sikerült is..A gondolataimat Erik zavarta meg mivel benyitott.
-Jó reggelt,Bell.-Mondta majd leült az ágyra mellém.
-Jobbat.-Dünnyögtem.
-Nem kellene felöltöznöd?-Kérdezte,s egy mosolyt villantott.Nem mondtam semmit illetve nem is tudtam mivel ledöntött az ágyra majd ráült a csipőmre.Nem tudtam megszólalni egyszerűen leblokkoltam.
-Vagy csinálhatunk mást is.-Mondta majd egy pimasz mosoly kíséretében adott a szám sarkaira egy-egy puszit.Csak arra eszméltem fel,hogy ajkaimra tapad övéivel,s közben simogatja az oldalam.Ekkor eltoltam magamtól,majd melkhasánál fogva ledöntöttem mellém.Ezek után felálltam majd elindultam kifelé.Az ajtóból vissza néztem majd megszólaltam.
-Kanos.-Morogtam.Majd becsuktam az ajtót,bár még a nevetését hallottam amire nekem is muszáj volt elmosolyodnom.Azt ne kérdezzétek,hogy ezek a gesztusok mik.Hogy érzek-e iránta valamit?Nos magam sem tudom.Erikkel mindig is'furcsa' volt a kapcsolatunk.Nekem is voltak/vannak félre érthető cselekedeteim....Ahogy említettem bementem a fürdőbe,s lezuhanyoztam.Ám én hülye nem hoztam magammal ruhát,így kénytelen voltam egy fehér türülkőzőt a testem köré tekerni,s úgy vissza menni a szobámba.Nagyon remélem,hogy Erik már nincs bent. Ám amikor benyitottam ez szertefoszlott mivel az ágyamon ült.Mikor észrevette,hogy bent vagyok akkor felnézett először az arcomat majd elég feltünően végig mért.Mivel csak egy türülkőző takarta a testem így láthatóvá vált a hosszú lábam mivel csak combközépig ért a türülkőző.Én meg csak akkor vettem észre,hogy rajta csak egy boxer van....Gyorsan elkaptam a tekintetem és elindultam a szekrényem felé.Kiválasztottam egy szettet mára.Két erős kart fedeztem fel a derekamon.Nem szóltunk egymáshoz.Erik csak belepuszilt a nyakamba majd kisétált.Nagyot sóhajtottam majd elkezdtem öltözködni.
Szürke pulcsira és fekete nadrágra esett a választásom.Feltettem egy kis sminket majd elindultunk a suliba..A suliban nem történt semmi érdekes így nem is írnám le..Mikor haza értem olvastam,tanultam majd fürödtem és elmentem aludni.

***Mark szemszöge***

Holnap van a buli..Az a kis csitri pedig meg fog fizetni azét amiért így beszélt/viselkedett velem.Ha most nem fél majd az este miatt fog...A srácokkal mindent elterveztünk..Ügye azt mondtam neki,hogy ez egy 'buli' lesz.Nos számomra és Ash számára bizonyára az lesz..De garantálom,hogy nekik ez nem lesz annyira kellemes buli....

Sziasztok!Megérkeztem a 11.résszel..Valószínű,hogy szombaton és vasárnap is lesz rész.Ahogy az időm engedi mindenesetre igyekszem..Puszi. Xoxo.

4 megjegyzés:

  1. Sieeeeeessssss!!!!!! ♥♡♥♡♥♡♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Köszönöm,hogy mindig komizol,sokat jelent nekem.Bár most jött egy szavazatom,hogy nem érdemes folytatnom.Tisztában vagyok vele,hogy nem jó az amit írok..Majd fejlődöm csak ez egy kicsit elbizonytalanított..De azért köszönöm!És sietek! Puszi! Xoxo.

      Törlés
  2. Nagyon jó ,várom a folytatást!:)<3<3

    VálaszTörlés
  3. Szia!Sietek és köszönöm! :)) Puszi Xoxo.

    VálaszTörlés