szombat, április 12, 2014

12.rész

Na hát igen.Ma van a 'nagy' nap...Markéknál a buli..Danit megkérdeztem azt mondta,hogy eljön velem.Reggel kilencet ütött az óra mikor kiszálltam az ágyból.Az éjjeli szekrényemhez mentem majd a telefonomért nyúltam mivel rezegni kezdett.SMS-em jött.A telefonom kijelzőjéről felolvastam a nevet..Mark..Most aztán rendesen meglepett...Nem számítottam arra,hogy írni fog.Az SMS-ben mégpedig ez állt.
*Jó reggelt cicám.Hétre nálatok leszek!Csini legyél.Szia. :* Mark Xx.*-Na igen.Utálom ha valaki Cicám-oz...Egyszerűen nem tudom elviselni...Felálltam.Gondolkodásomat két erős kéz zavarta meg.Hirtelen érintésére összerezzentem,annyira hirtelen ölelt meg,hogy telefonomat,ami eddig a jobb kezemben pihent,leejtettem.Mint kiderült Erik volt az,aki leguggolt és a telefonomért nyúlt.Oda nyújtottam a kezem,de nem adta vissza..
-Erik kérem a telefonom!-Mondtam enyhe éllel a hangomban.
-A-a.Csak egy feltétellel.-Mondta majd pimaszul elmosolyodott.Mit akar ez?-Kérdeztem ijedten magamtól.
-Kérek egy puszit.-Mondta majd az arcára mutatott.És még mindig vigyorgott.
-Nem!-Feleltem határozottan.-Add ide!-Kérleltem.
-Jó te akartad.Akkor csak úgy adom vissza ha megcsókolsz.-Mondta majd mosolya még szélesebb lett.Ez komolyan azt akarja,hogy csókoljam meg?...
-Ez nem jó ötlet.Kérlek add ide.-Nem válaszolt.Elkezdett közeledni én pedig hátráltam.A falnak préselt.Megint nem tudtam megmozdulni.A melkhasát bámultam..Ha a szemébe nézek félő,hogy megtörténik..indig rabul ejt vele.Oly szinten,hogy még azt is elfejeltem,hogy hogyan kell járni..Erik belepuszilt a nyakamba.Amitől bizseregni kezdett a bőröm..Eltávolodott tőlem majd mutató ujja segítségével  felemelte az állam.A szeme..A szemében vágyat láttam..Belenézett a szememre majd az ajkaimra majd újra.Közeledni kezdett.Majd száját az enyémre nyomta.Lassan mozgatni kezdte ajkát..Én..Én pedig viszonoztam..Nem tudom mi történt velem..Egyszerűen elkábított...
***Kicsivel később***
A reggeli incidens után inkább kerültem Eriket..Még ha ki is derülne,hogy talán (!) többet érzek iránta akkor semmi sem változna..Már azért is mert nem akarom elvesztíteni a 'bátyámat'.
-Föld hívja Bellt.Hahó.Föld hívja Bellt.-Mondta Dani miközben a kezét lóbálta a szemem előtt.Éppen egy ruhás boltban voltunk..Estére vettünk ruhát.
-Tessék?Mit mondtál?-Kérdeztem zavartan.
-Azt kérdeztem,hogy szerinted egy a barack színű ruha jó-e.-Felelte mosolyogva.-Aha szerintem jó.Jól áll rajtad.-Mondtam. :))

***Pár órával később***

Egy idegen ágyban ébredtem..Fogalmam sincs mi történhetett..A kezem le van kötözve.Mozdulni sem tudok.Ráadásul csak fehérnemű van rajtam..Fázom..Reszketek..Félek..Ekkor valaki bejött a sötét szobába.
-Cicám.Csaj hogy felébredtél.-Mondta Mark.Kezdtek vissza jönni az emlékek..Miután Kiválasztottuk a ruhákat,kisminkeltük magukat..Utána Mark elhozott valószínű ide..Mikor beléptünk meglepődtünk,hogy nincs itt senki csak Mark meg Ash.Miután kérdőre vontuk őket leültettek a kanapéra..Azután kisebb szúrást éreztem a nyakamnál..Aztán semmi..Valószínű Meg..Megerőszakolt...
-Hol van Dani?-Kérdeztem kétségbe esetten.
-Ashal szórakoznak kicsikét.-Mondta majd vigyorgott vagy is inkább vicsorgott.Undorodom tőle..Utálom..Erik vajon mit gondolhat?Keres?Aggódik értem?


Sziasztok!Megérkeztem egy kisebb résszel.Remélem tetszik! :)) Puszi Xoxo.

5 megjegyzés:

  1. Kövit kövit kövit!!! Nagyon gyorsan!!!
    ♥♡♥♡♥♡♥♡♥
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek.Vagy ma vagy holnap lesz rész.Aztán pedig egy hét lesz a suliba amikor nem kell be menni így sok rész lesz!És köszönöm! Xoxo. Puszi.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! Folytaaaaaasd! XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Köszönöm.Vagy ma vagy holnap lesz.És Szerdától pedig sok rész lesz mert nem kell bemenni a suliba..Köszönöm. Puszi. Xoxo.

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés