vasárnap, április 13, 2014

13.rész

(AJÁNLOTT ZENE: https://www.youtube.com/watch?v=kU_XYLVrTZk )

***Másnap***

Még mindig abban a szobában feküdtem.Bár most volt rajtam egy póló.Ha az idő érzékem nem csal akkor már egy napja itt roskadok.Daniért nagyon aggódok.Ugyanakkor még mindig nem emlékszem semmire.Bár jobb is.Ki tudja mit művelt velem..Bele se merek gondolni..Undorodom magamtól.....Ha Danit nem rángatom el ide..Akkor nem lennénk itt.Nem tudom elhinni,hogy ezt meg tudták tenni.Egyszerűen lehetetlen..Elegem van az életemből..A szüleim utálnak..Hamis barátok sokasága vesz körül..Mos meg..Megerőszakolnak..Legszívesebben az egész életemnek véget vetnék..Nem hiszem el,hogy ez pont velem történik.Ki tudja,hogy még mit terveznek velem..Danival..Erik mennyire aggódhat értünk.Hiszen este nem is mentünk haza..Gondolataimat Ash zavarta meg.Berontott.Szerencsére már nem vagyok megkötözve így neki rontottam.
-Mit műveltél Danival?Meghülyültetek?Engedjetek el!!A börtönbe fogtok megrohadni.-Ordítottam zokogva.
-Büdös parasztok.-Ordítottam ismét miközben  melkhasát ütögettem teli erőből.
-Mark gyere már!-Kiabált.Én még mindig püföltem.S közben zokogtam.Daniért nagyon aggódtam.Velem tegyenek valamit ne vele..Féltem.Ekkor Mark jött be egy inekciós fecskendővel.
-Na cicamica,nyugodjál már le!-Mondta.
-Avval mit akartok tenni?-Mutattam a Mark kezében tartott inekciós tűre.
-Ó cica.Nem fog fájni.-Mondta Ash.És ekkor beadták.Egy ideig még mindent jól láttam.Majd kezdett homályos lenni minden és szédültem.Azt éreztem,hogy a lábam feladja a szolgálatot majd lefelé zuhanok,de valaki megfog.

***Erik szemszöge***

Már mindent tűvé tettem értünk.Azt se mondták hova mennek.Már egy napja nincsenek itthon.Nagyon aggódok értük.Most a rendőrségre tartok.Egyszerűen,hogy nem vettem ezt észre?Miért nem kérdeztem meg,hogy hova mennek?Nagyon aggódok értük..

***Dani szemszöge***

Egy szobában ülök.Hallom ahogy valaki zokog és kiabál.Valószínű,hogy Bell az..Ash nem tett velem semmit.Nem ért hozzám..Mégis félek tőle..Bár az én helyzeteben ez nem is csoda.Ekkor Ash nyitott be.
-Szia picilány.El kell mennünk.Gyere.-Nyújtotta a kezét.Felálltam majd beszélni kezdtem.
-Mit művelt Mark Bell-el?Mit művelt?-Ordítottam.-Miért síkított?-És ekkor átnéztem Ash válla fölött.Markot pillantottam meg akinek ölében Bell volt.Ekkor ellöktem Asht az útból és oda rohantam hozzá.-Miért eszméletlen?Mit tettél vele te szemét dög?-Kérdeztem tőle,közben potyogtak a könnyeim.
-Nyugalom cica.Nem bántottam annyira.-Nevetett.
-Te,hogy tudsz ilyenkor is nevetni?Hogy?Hogy lehetsz ennyire  szívtelen dög?-Kérdeztem zokogva.-Nem válaszolt. Ash megfordított,s szorosan megölelt.Jól esett.Jól esett,hogy valaki foglakozik velem..Ekkor ő is felkapott,menyasszony fogásba majd kezei között elszenderedtem.


Sziasztok!Megérkeztem a kövi résszel.Mivel Szerdán már nem kell bemennem a suliba így sok rész lesz.Bár egyenlőre nem tudom mikor lesz új rész.Igyekszem! Puszi. Xoxo.

2 megjegyzés:

  1. nagyooon jó*-*
    csak így tovább♥
    siess a kovivel! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!Köszönöm! :) Hétfőn vagy Kedden várható,vagyis akkorra tervezem. :) Puszi.Xoxo.

    VálaszTörlés