kedd, április 08, 2014

10.rész

Mint említettem ebéd szünet volt,így igyekeztem a menza felé.Mikor az ajtóban álltam Danit kerestem,s a lányokat.Mikor megláttam őket gyors léptekkel igyekeztem feléjük.Mikor oda értem láttam,hogy Dani épp az ebédet eszi csöndben,míg Alana olvasott.Mikor oda léptem köszöntem nekik majd leültem.Elővettem a könyvem majd csöndben olvastam.Egy kis idő elteltével,éreztem,hogy valaki csak lazán lehuppan mellém,illetve valakik,de nem foglalkoztam velük túlságosan is lekötött a könyv.Csak azt vettem észre,hogy valaki oldalba bök.Evvel sem különösebben foglalkoztam,eleve nem szeretem ha valaki piszkál miközben és olvasok,vagy bármi egyéb dologgal töltöm az időt.Mindig is olyan voltam,aki osztálykirándulások helyett otthon ül,s a szobájában a könyveit olvass,mindeközben pedig a kedvenc számai mennek.De mikor másodszorra bökött meg idegesen felnéztem.Mark volt az.Rám mosolygott,én pedig ezt a gesztust nem viszonoztam,dühös voltam rá..
-Nem tudsz egyszer az életben békén hagyni?Nincs saját életed,hogy engem nem hagysz?Mi bajod van?Nem tűnt fel az,hogy utállak?!Nem tudod felfogni?Vagy egyszerűen pokollá akarod tenni az életem?Hmm.Jó úton haladsz efelé,gratulálok.-Kiabáltam,mindeközben felálltam az asztaltól.Ekkorra már az ő arcáról is lefagyott a mosoly.
-Bell.Bocsánatot szeretnék kérni.Tudom,paraszt voltam.Ne haragudj.-Mondta,majd mivel ő is felállt végig simogatta a jobb karom.
-Ne nyúlj hozzám.-Mondtam majd elviharoztam.
A következő óránk osztályfőnöki.Hill tanár urat nagyon megkedveltem az utóbbi időben,nagyon aranyos tanár.Mikor felértem az 5. emeletre bementem,s leültem a helyemre.Elővettem a fülesem és elkezdtem zenét hallgatni.Közben azon gondolkodtam,hogy tényleg igaz lehet-e az,hogy Mark bocsánatot kért..Még soha nem láttam ilyennek...Teljesen már mint volt....Még rajz órán értesítettek arról,hogy Minden órán Mark mellett kell ülnöm,méghozzá a leghátsó padsorban.Tök jó,komolyan.Örülnék neki ha nem kellene bámulnom a fejét egy nap...Csak egy napig.Ez olyan nagy kérés??Miközben ezek a gondolat jártak észre se vettem,hogy elillant az idő.Mark már rég mellettem ülhetett,mivel engem fürkészett.Mikor eltettem a fülesem,megszólalt.
-Bell.Lesz nálam egy házibuli,és arra gondoltam,hogy eljöhetnétek Danival.-Mondta mosolyogva..Nem is tudom ez jó ötlet?Gondolkoztam el magamban,majd arra jutottam,hogy miért is ne?Mi bajunk lehet.Max eljön velünk Erik is.
-Rendben.-Mondtam.-És ne haragudj,hogy úgy rád förmedtem.-Mondtam majd gyorsan elkaptam a szemem mielőtt még teljesen elkábít,mogyoróbarna szemeivel.
-Semmi baj,tényleg paraszt voltam.-Mondta majd megsimogatta a kezem.Ez a nap nagyon fárasztó volt..Ofő után Danival elpakoltunk,majd kiindultunk a parkolóba,ahol már Erik várt minket..Beszálltunk,majd elindultunk haza.Tanultam majd,leültem a babszák fotelembe olvasni.Már eltelhetett 2 óra is,mikor a zsebemben rezegni kezdett a telefonom.Mikor rámentem az üzentekre,láttam,hogy Mark üzent.Ami elég fura.Honnan tudta meg a telefonszámom?-Gondoltam magamban.Rá mentem majd figyelmesen elolvastam az üzenetet.
*Szia Bell!A Buli szombaton lesz.Csini legyél! Mark Xx.*
Csini legyek?Ezt mire véljem?-Gondolkoztam el.Nem jutottam túl sokra így úgy döntöttem,hogy inkább elmegyek zuhanyozni,majd lefeküdni.Mikor készen voltam,megtürülköztem majd felvettem a pizsamám.Majd útját engedtem az álomvilágnak.

***Mark szemszöge***

Miközben az ágyamon feküdtem,s bámultam a plafont,úgy döntöttem küldök egy sms-st Bellnek.Hogy honnan tudom?Nem volt egyszerű de kicsikartam Alanaból.Az már egy másik kérdés milyen módon...Mikor összevertük Bell 'barátját' megfogadtam,hogy meg fog fizetni amiatt,hogy így mer beszélni velem.Nem fél tőlem,ami meglepő...De majd a buli után fog félni...

Sziasztok!Megérkeztem egy rövidebb résszel.Csak ennyit tudtam írni ezért ne haragudjatok....Hamar hozom a kövit!Puszi Xoxo. <33

4 megjegyzés:

  1. annyira nagyoon jo. imadom a történetedet!!:)
    siess a kovivel!:D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Nagyon szépen köszönöm és sietek! :)))

      Törlés
  2. Siess siess siess siessssss....please!!! :* ♥♡♥♡♥♡♥
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Már kint van!Örülök,hogyha tényleg tetszik.Majd jelenkezem. Xoxo.

      Törlés