péntek, április 18, 2014

19.rész -'Hiányzott,hogy így tartsalak'-

( AJÁNLOTT ZENE : https://www.youtube.com/watch?v=9MHGtlEYZBA )
***Bell szemszöge***

Mikor kinyitottam szemeim,este volt.A szobámban megnyugtató sötétség volt.Felkeltem az ágyamból,majd felkapcsoltam egy az olvasó lámpám.Majd besétáltam a fürdő szobámba.Levettem a ruháim,majd beálltam a zuhany rózsa alá.Meg könnyebültem a forró,már már égető  víztől..Sohasem zavart a meleg víz.Mi több,olykor jó érezni a fájdalmat..Lehunytam szemeimet,s elgondolkoztam.Hogy lehet az,hogy mindez velem történt/történik meg?Mikor én nem ártanék senkinek?Nem hiszem el,hogy mindezen nekem kell átmennem,Danival együtt..Bár lehet,hogy ennyit szenvedtem,s még fogok is..Ekkor meguntam,s elzártam a vizet.Vajon jobb lenne ha azt tettetném,minden rendben?Mint mindig?-Kérdeztem magamtól.Talán..Kiléptem a fürdőszobából a megtürülközésem után,majd ruhát kerestem magamnak.Mivel este volt egy combközépig érő pólót vettem fel.Miután felöltöztem egy kopogást halottam.
-Gyere.-Mondtam.S ekkor Eriket pillantottam meg.Bejött,de nem szólt semmit.Leültem az ágyamra,ő pedig leguggolt elém.A combomon lévő vágások jól láthatóvá váltak,s csuklómon is ékeskedett pár.Erik megfogta a bal csuklóm,majd a vágásokon végig húzta kezét.Ekkor felszisszentem.Erik rám emelte barna szemeit,s nyogodságot,gyengédséget véltem benne felfedezni.Feljebb emelte csuklómat,majd annak belső felén apróbbnál apróbb puszikkal hintette be,s közben szemeimbe nézett.Fel emelkedett,majd térhajlatomnál fogva felemelt,majd az ágyra helyezett.Térdeit csipőm két oldalára helyezte,s nyakamat hintette be apró puszikkal.Fülemhez hajolt,s így szólt.
-Hiányzott,hogy így tartsalak.-Dörmögte fülembe.
Ekkor befejezte nyakam kényesztetését s hasamhoz hajolt.Most  ott hintett be apró puszikkal.Ekkor már a pillangók életre keltek hasamban,s mikor kicsit lejeb,az alhasamat puszilta meg,egy kisebb zihálás szökött ki torkomból.Ekkor felemelte fejét,s az ajkaimhoz hajolt,majd egy szűzies csókot lehelt rá.Majd combomhoz hajolt,s annak felső felét kezdte el puszilgatni,ott ahol a vágások ékeskedtek.Ekkor kedvem támadt volna felugrani,mivel nagyon fájt,még mindig.Ezt ő is érezhette mivel testem megfeszült.Megint ajkaimhoz hajolt,s suttogni kezdett,úgy,hogy még én is éppen hogy hallottam.
-Miért,Miért bántottad magad?-Kérdezte.Nem szólaltam meg..
-Bell.-Szólított nevemen,majd kezét hasamra tette majd lassan simogatni kezdett,evvel ösztönözve engem a beszélésre.
-Egyszerűen érezni akartam a fájdalmat.Nem volt már más kiút,amit találhattam volna.-Mikor kimondtam ezeket a szavakat a keze megállt a hasamon,s belső combomat kezdte el simogatni.Érintésébe,bele-bele remegtem.És érintéseiből egyből Mark,durvábbnál durvább érintései jutottak eszembe,amitől könny szökött a szemembe.Erik felnézett,s ráült a csipőmre.
-Bántott,ügye?-Tudtam,hogy tudja,de tőlem akarta hallani.

-I-Igen.-S ekkor akarva,akaratlanul egy könny szökött ki a szememből.
-Sajnálom.Sajnálom,hogy nem védhettelek meg.De nagyon szeretlek,és mostantól vigyázni fogok rád.-Mondta majd átölelt.Én is szeretem..Barátként..Vagy talán többet érzek iránta?Mi van ha tényleg...
 Csengettek.Erik felállt,s elindult ki a szobámból,egészen a bejárati ajtóig.Én addig feltápászkodtam,s felvettem egy rövidnadrágot.Ekkor nagy zajra,kiabálásra lettem figyelmes.Ki indultam az ajtóhoz de amit láttam meg rettentett..Markot láttam meg Erikkel veszekedni.Mikor Mark észrevett elhallgatott.
-Bell,csak bocsánatot szeretnék kérni.-Indult el felém.Egy pillanatra lefagytam..Bocsánatot?Mi van?
-Bocsánatot?Igen?Megerőszakoltál!De tudod mit?Addig nem nyugszom míg nem kerülsz börtömben.S míg te ott rohadsz én,a barátommal fogom tölteni az időt.Erikkel!Ugyanis szeretem.Tiszta szívemből!-Kiabáltam.Erik csak egy meglepődött tekintettel nyugtázta az előbb mondottakat,s utána kitessékelte Markot az ajtón,majd elindult felém.
-Szeretsz?Kérdezte meglepődötten,de az örömtől csillogtam a szemei.Vajon minden rendbe jön?S élhetem boldogan a szerelmemmel az életem további részét?

Sziasztok!Megjöttem a kövi résszel!Remélem tetszett!Biztosítalak benneteket,hogy evvel még nincs vége a történetnek...Sok meglepetést tartogatok még számotokra!És ha esetleg holnap nem jelentkeznék,meg nyugatlak titeket:még élek!Csak ünnep van így segítek szüleimnek,sütni,főzni.Szóval előre is kellemes ünnepeket! :)) Komizzatok ha tetszett az új rész,s feltettem egy új kérdést is szóval válaszoljatok,kérlek!Puszi Xxxx.

5 megjegyzés: