vasárnap, április 06, 2014

9.rész '-Játék,s Dani kiborulása,s Mark meglepetése.-'

***Bell szemszöge***

Kezdtem ébredezni.Nem sokra emlékeztem az estéből de mikor éreztem,hogy valakinek a melkhasán van a fejem,ijedtemben felugrottam.Erik volt az.Kezdtek vissza jönni az emlékeim.Várj!!Vele fürödtem?!?!De hisz az nem lehet..Gondolkozásomat Erik kuncogása zavarta meg.Biztos valami grimaszt vághattam gondolatmenetemben.
-Na mi az cica?Tán nem megijedtünk?-Állt fel,s kérdezte nevetését vissza tartva.
-Fogd be!-Szóltam rá enyhe éllel a hangomban.
-Igen fogjam be?Bekeményítünk?-Kérdezte szórakozottan.Ekkor nem válaszoltam csak kinyújtottam rá a nyelvem.
-Tehát játszunk egy kicsit?-Kérdezte egy pimasz mosoly kíséretében.
-M-Mi?-Kérdeztem meglepetten,s dadogva.Ekkor kezdett közelebb lépkedni én pedig csak hátráltam.
-Naa,ne félj cica.-Mondta.Még mindig hátráltam majd a hátam a falnak ütközött.Ő már fél méterrel volt előttem.Két kezével fejem felett támaszkodott,ajkaink között már csak 1 centi volt.De nem mozdult.Hihetetlen de vágytam a csókjára.Ajkai után kaptam.S mikor ajkait rányomta enyémre megszűnt körülöttem minden.Nyelvével megnyalta alsó ajkam,bejutásét könyörögve,nem gondolkoztam rajta,azonnal megadtam neki.Gyengéden csókolt,s közben csipőmet fogta két kezével.Beletúrtam kócos hajába.Ezt a cselekedetemet egy hümmögéssel díjazta.Ekkor már két lábam dereka köré volt csavarva,s ő az ágyam felé igyekezett.Ám ekkor kicsapódott az ajtó,s Dani állt velem szemben Erik pedig neki háttal.
-Ti meg mit csináltok?Erik!!!Egy éjszakán nem vagyok otthon és rámászol Bell-re?Bell!Te meg engeded neki?-Kérdezte ordítozva.Immár én is két lábamon álltam,Erik pedig a kezemet fogta.
-Mi bajod van?Hmm?Nem tettem volna meg vele!!Mit vagy úgy oda?-Kérdezte Erik enyhe éllel a hangjában,viszont halk volt a hangja.
-Áhh.-S Dani kifordult a szobából.Én utána rohantam.-Hova mész.É-Én sajnálom,nem akartam.-Mondtam neki.-És amúgy is tényleg nem történt semmi sem.Miért vagy ennyire mérges?-Kérdeztem.
-Tudod Bell.Nem szeretnélek elveszíteni.Ha köztetek van valami és Erik megbánt akkor mit tegyek?Mégse haragudhatok rá!-Mondta.
-Ilyen nem fog megtörténni.Nem fog bántani,tényleg.Vedd le a cipőd és gyere vissza.És amúgy is holnap végre már te is jössz suliba.Mesélek neked az osztályról.Délután sétálni mentem.Utána pihentem,tanultam holnapra.Illetve félek is Marktól.Mi lesz ha a suliban kikezd velem újra?Mit fogok tenni?

***Másnap reggel a suli előtt***

Ma első óránk rajz volt.Nagyon szeretem bár,Mark mellett kell ülnöm mint kiderült.Még mindig félek..Dani mellettem állt,s elindultunk a rajz terem felé.Markék már bent voltam így oda mentem,s letettem a cuccom.
-Szia cica.-Mondta nekem.Nem válaszoltam.Leültem,majd kivettem a telefonom a zsebemből és a fülhallgatom majd elkezdtem zenét hallgatni.Természetesen most is  Thee Days Grace-e ment illetve Skillet,s Nickelback-et.Mikkor megéreztem egy nagy tenyeret a combomon.Azonnal oda kaptam a tekintetem és láttam,hogy Mark az.Nem foglalkoztam vele,míg feljebb nem csúsztatta,s megérintett ott ahol nem kellene.Rácsaptam a kezére ő pedig rám emelte tekintetét,majd kuncogott.A rajz óra unalmas volt,csak rajzoltunk nem történt semmi más.A második óra is csak csak elment.De ebéd szünetben Mark egy különös dolgot mondott,s kérdezett.Nagyon meglepődtem.Lehet,hogy nem is olyan mint amilyennek mutatja magát?Nem kemény,s kegyetlen,érzéketlen?

Sziasztok!Megérkezett a 9.rész.Nagyon köszönöm a sok bíztató szót!Örülök,hogyha tetszik a blog,s ez a rész is! Puszi Xoxo.

2 megjegyzés:

  1. Ez kicsit rövid lett...vagyis szerintem. De nem biztos! Na mindegy :D Nagyon tetszett! Ügyes vagy és siess a kövi résszel :*:*
    Xxoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Igen tudom tényleg rövid lett de csak így tudtam megírni.Köszönöm és sietek. :)) Xoxo.

      Törlés