péntek, április 04, 2014

8.rész '-Lehet,hogy érzek iránta valamit?Lehet többet is mint kellene?De hisz az nem lehet..-'

Mikor oda értem Erikhez szörnyen nézett ki.A földön térdelt és fogta a vérző arcát..Nagyon sajnáltam.Mint mindig megint miattam történt minden.Mindig én vagyok a hibás..Miközben ezen gondolkoztam próbáltam lenyelni  szemem sarkában gyülekező könnyeket.
-Bell ezek kik voltak?-Kérdezte elhaló hangon miközben segítettem neki felállni.
-Nem fontod.-Mondtam neki.
-Bell de fontos!Majdnem megöltek!-Mondta enyhe éllel a hangjában.
-Mark és a bandája.-Mondtam suttogva,olyan halkan ejtettem ki a szavakat,hogy azt hittem meg sem hallotta.De sajnos ez nem így volt.
-Bell ugye nem mondod komolyan?Ebbe a balfékbe szerettél bele?-Kérdezte még mindig éllel a hangjában.Nem válaszoltam.Meg fogtam a kezét és segítettem neki sétálni.Mikor a bejárat előtt voltunk elő vettem a kulcsomat és kinyitottam az ajtót.Dani még nem jött haza.Azt mondta,hogy ma nem is lesz otthon...
Bekísértem a nappaliba ott pedig  leültettem a kanapéra.
-El megyek zuhanyozni.-Mondtam.
-Megyek veled.-Nézett rám enyhe mosollyal az arcán majd felállta a kanapéról és még mielőtt bármit mondhattam volna bevonult a fürdőszobába.
-Erik!Ugye ezt nem gondolod komolyan?!-Kérdeztem.S elindultam a fürdő felé.Mikor beléptem,rajta már cs boxer volt,s éppen készülte lehúzni azt.Gyorsan a szemem elé kaptam a kezem majd megfordultam.Észre sem vettem,hogy a hátam mögött van,csak akkor mikor meleg leheletét éreztem nyakamon.Ekkor bizsergés járta át az egész testem,s elkezdtem remegni mikor kezeit éreztem derekamon és hasamon.
-Bell.Komolyan beleszerettél?-Mikor ezt a pár szót meghallottam megállt bennem az ütő.Igazság szerint erre még magam sem tudom a választ.Markba tényleg beleszerettem?Erik iránt érzek valamit?Össze vagyok zavarodva.Nem tudom.S míg a saját életemet nem hozom rendbe nem is akarom megtudni.Egyszerűen nem érzem magam felkészülve egy komoly párkapcsolatra.
-Bell.-Szólalt meg.Erre most mit válaszolhatnék?Hogy ja bocs nem tudom még magam se?
-Nem tudom.Egyszerűen fogalmam sincs.-Mondtam majd ölelésében megfordultam,s ő közelebb húzott magához én pedig meztelen melkhasába fúrtam az arcom és útját engedtem első könny cseppjeimnek.Majd ezeket követte száz s száz.Arra lettem figyelmes,hogy eltol magától majd elkezd levetkőztetni.
-Erik.Mit csinálsz?Ez nem jó ötlet...-Mondtam suttogva.
-Bízz bennem.-Mondta.S ekkor már egy szál fehérneműben álltam előtte.
-Gyere.-Mondta majd megfogta a kezem és a fürdőkád felé kezdett el húzni.Magam sem értem miért pont oda mivel mind a hárman általában zuhanyzunk.Mikor beleléptem a vízbe eléggé forró volt.Erik már benne ült, így  elé ültem.Csak egymást néztük szótlanul.Mikor megfogta bokámat majd meghúzta így az ölében kötöttem ki.Arra lettem figyelmes,hogy anyakamat hinti be apró puszikkal,csókokkal.
-Erik fejezd be.-Mondom elhaló hangon.S ekkor leáll majd a fülemhez hajol és belesuttog.
-Bell.Látszik,hogy élvezed.Vagy talán tévedek?-Suttog majd beleharap a nyakamon lévő érzékeny bőrbe.Ekkor egy sóhajtás szakad fel a torkomból.
-Látszik,hogy még nem voltál ilyen helyzetben.De ezen is változtatunk majd,idővel mikor magadnak is bevallod,hogy élvezed..-Suttogta.Ekkor pír önti el az arcom,s tenyerembe temetem az arcom,hogy elfedjem.Nem igaz,hogy ennyire ismer.Hogy pár szóval zavarba tud hozni.Mikor ezt a cselekedetet végre hajtottam keze a hasamnál,s derekamnál is lejeb csúszott.Ekkor kezem elkapta övét és vissza helyeztem a hasamra.Kuncogott.
-Tudod Bell,el sem hiszem,hogy még mindig szűz vagy..-Suttogta.-Nem hiszem el,hogy eddig semmilyen fiú nem tette meg vele.-Suttogta.Ekkor megállt bennem az ütő.Honnan tudja?Hogy a fenébe jött rá?Hogy?
-H-Honnan t-tudod?-Kérdeztem remegő,s elhaló hangon.
-Ha nem lennél szűz akkor nem remegnél bele minden cselekedetembe.Ha csókolgatnám a nyakad nem remegnél bele mint így.-Mondta majd csókokkal fedte be a nyakam.........Mikor mindketten megmosakodtunk,kiszálltunk a kádból majd megtürülköztünk.Persze úgy,hogy Eriket ki küldtem..Mikor átöltöztem pizsamába lefeküdtem az ágyamra.Ekkor meghallottam Eriket kopogni.Mivel Dani nem lehet mivel nincs otthon így csak Erik lehet az.
-Igen?-Kiabáltam ki.Ekkor Erik benyitott.Nem szólt semmit csak befeküdt mellém,én pedig hagytam neki.Én meg akartam hagyni az egy méteres távolságot de Erik ezt nem díjazta.Nem tetszését egy morgással fejezte ki majd megfogta jobb alkaromat és közelebb vont magához.
-Jó éjszakát,kincsen-Mondta majd pár perc múlva már hallottam ahogyan békésen szuszog.Nagyon édes volt.Vajon érzek iránta valamit?Többet mint kellene?Lehetséges ez?Magam sem tudom.Én is kezdtem elálmosodni így útját engedtem az álomvilágnak,s immár én is az álmok világában jártam.Ahol minden békés és nincs semmi problémád.

Sziasztok!Itt az új rész!Immár a 8..Remélem tetszett.Nagyon köszönöm a 10 felíratkózót!!Nemsokára újra jelenkezem! Puszi XoXo.

6 megjegyzés:

  1. KÉREM A KÖVI RÉSZT!! GYORSAAAN!!! :*:* <3333
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Síteket ígérem.Szerintem ma lesz rész.Örülök,hogy tetszik.És nagyon köszönöm! :))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szia.Nagyon köszönöm!Ma lesz rész,ígérem! :))

      Törlés
  3. Köszönöm,hogy vagytok nekem!Folytatom amint tudom! :))

    VálaszTörlés