szombat, április 19, 2014

20.rész -'Egy kis romantika'-

***Bell szemszöge***

(AJÁNLOTT ZENE:https://www.youtube.com/watch?v=518WB1IcjPI )

Még magamat is megleptem.Ezt komolyan én mondtam ki.De tényleg szeretem,s amit mondtam nem bántam meg.Tényleg tiszta szívemből szeretem.De vágjak bele egy kapcsolatba?Ez jó ötlet?Egyáltalán nekem van jövőm?Nem tudom.De amíg nem próbálom meg nem fogom megtudni.Erik még mindig előttem állt és mosolygott.A szemeiben  a meg lepődöttséget,s gyengédséget véltem felfedezni.Még mindig nem válaszoltam.Mit mondhattam volna,hogy igen,már rég óta csak magamnak sem mertem bevallani?Erik csak állt előttem,s kezeit arcomhoz emelte.Közelebb hajolt,s lehelete már ajkamat cirógatta.De nem mozdult.Arra várt,hogy engedélyt adjak arra,hogy megcsókolhasson.Én is közelebb hajoltam,s két kezemet nyakába vezettem.Ő közelebb húzott magához majd ajkait lágyan enyéimnek nyomta.Lassan mozgatni kezdte majd pár másodperc múlva megnyalta alsó ajkam,be jutásért könyörögve.S ezt meg is adtam neki.Közben ő oldalamat simogatta.Gyengéden,de még is szenvedéllyel csókolt.Ekkor megfogott térdhajlatomnál fogva,s a szobámba cipelt onnan pedig az ágyamra.Letett,d ő is befeküdt mellém.Melkhasára hajtottam fejem,s így szóltam.
-Szeretlek.-Suttogtam.
-Szeretlek.-Ismételte meg majd felkeltem melkhasáról,s megcsókoltam.Ezután mind a ketten elaludtunk.

***Reggel***

Reggel gyengéd puszikra keltem.Nem nyitottam ki szemeim,bár mikor megcsókolt válaszoltam rá,s bele mosolyogtam.Mikor elváltunk beszélni kezdett.
-Tudtam,hogy erre felkelsz.-Mondta mosolyogva.
-Hmm.Kelthetnél mindig így.-Mondtam vigyorogva.
-Ó,szóval még lesz ilyen alkalmam.Ennek én is örülök.-Vigyorgott pimaszul,s ráült a csipőmre.Én meg belepirultam.Valóban céloztam erre.Lelöktem magamról,majd ki sétáltam a szobából.
 Pár perc múlva már mögöttem is termett,mivel én a konyha pulton csináltam reggelit.Hátulról átölelt,s fülembe morgott.
-Arra gondoltam,hogy elmehetnénk reggeli után romantikázni.-Morogta,majd fülembe puszilt.Egyből pillangók repkedtek a gyomromban.Kezdem egy új oldalát megismerni,ami nagyon is tetszik.
-Ez jó ötlet.-Mondtam.-Akkor ha megettük a reggelit -ami ez esetben nutellás kenyér-indulhatunk is.-Mondtam.
-Rendben.-Suttogta.
 Miután megreggeliztünk elindultunk.Eriktől kérdezgettem,hogy hova visz,de nem mondta meg.Beültünk a kocsiba,s elindultunk.Én közben azon agyaltam,hogy a pár napja történteket el kell felejtenem.Arra is rá jöttem,hogy nem érdemes gyötörni magam e miatt.Ami megtörtént,az megtörtént.Sajnos nem tudok ellene mit tenni,de azt tudom,hogy le kell küzdene ezt.És persze azt is tudom,hogy ez nagyon nehéz lesz,de megpróbálom nem feladni.Annyira elgondolkoztam,hogy azt vettem észre már meg is állt a kocsi.Nem utazhattunk többet egy óránál.Mikor kiszálltam egy mezőn találtam magam.
-Mi miért is jöttünk ide?-Kérdeztem Eriket nevetve.
-Piknikezni.-Mondta mosolyogva,majd a csomag tartóhoz sétált.Ki vett belőle egy kosarat,s elindultunk helyet keresni.Miután megettük a szendvicseket,lefeküdtünk felhőket nézni.Közben Erik elszunyókált.Mikor felébredt már a nap lemenőbe készült,ezért úgy döntöttünk elindulunk haza.Az út csendesen telt,s mikor haza értünk ruhástul befeküdtünk az ágyba,s már szunyókáltunk is.



Sziasztok!Megjöttem a kövi résszel.Ez egy ilyen 'romantikus' részre sikeredett de még mindig lesznek izgi részek.Remélem tetszett.Ha igen akkor hagyjatok magatok után nyomot.Puszi Xxxx.

2 megjegyzés:

  1. Ez is eszméletlenül jó... Csak annyit mondanék, hogy imádom és folytasd gyorsan! <3 @-}-- :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Nagyon köszönöm! :) Sietek ígérem! Puszi Xxx.

      Törlés