hétfő, április 21, 2014

End..

SAJNÁLOM!The End..

Úgy döntöttem befejezem a történet írást!Kaptam egy olyan komit amin zokogtam szó szerint..Tudom,hogy a helyes írásom borzalmas,de ez miatt bocsánatot is kértem..Azt írta le,hogy sablonos az egész történet és,hogy szar...Mindenesetre,lehet még folytatom,fogalmam sincs..Csak nem értem az embereket..Miért névtelenül írnak?Én ezt már nem tudom elviselni komolyan.LEHET,hogy folytatom,lehet,hogy nem.Minden esetre szeretnék mindet megköszönni..Szeretlek titeket,az 'olvasóimat' ha esetleg volt/van olyan akit érdekelt.Igen lehet,hogy sablonos a történet.És az is biztos,hogy a helyes írásom is borzalmas..De a véleményét kulturáltan is ki lehetne fejezni..Puszi Xxx.

9 megjegyzés:

  1. ha abba mered hagyni...megverlek♥ és már leírtam egy hülyegyerek miatt nehogy abba merd hagyni!!!♥ senki sem tökéletes...!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.De fogalmam sincs most mihez kezdjek..

      Törlés
  2. Én nem hagynám abba a helyedben, legfeljebb többször átolvasnám publikálás előtt a helyesírás miatt, de a történet eddig nagyon ütős, nem sok blog van amin tudok így izgulni, nekem személy szerint nagyon tetszik, bele tudom élni magam és nagyon sajnálnám ha abbahagynád mert egy egészen kerek sztori és minden nap jöttem eddig néztem és nagyon megörültem amikor jöttek az új részek! Nagyon szépen kérlek NE HAGYD ABBA!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meggyőztetek!Nem hagyom abba..Nagyon köszönöm,tényleg.. :)) Puszi Xxxx.

      Törlés
  3. Szia!Remélem nem fog rosszul kijönni amit írok,de én nem olvastam a blogot,csak valahogy idekeveredtem.Viszont a lényeg az,hogy kérlek ne add fel!Ahogy elnézem,21 feliratkozóval,és +6000 oldalmegtekintéssel ne azzal az egy barommal foglalkozz,aki bunkó módon mert téged kritizálni.Elhiszem,hogy nagyon nehéz,de muszáj nem azzal foglalkoznod,ugyanis további 21 ember MINIMUM várja,hogy te hozd a részeket.Vegyél ebből erőt,és ne hagyd,hogy egy ember miatt több tíz ember szívjon.Remélem meg tudlak győzni.:)
    Sok sikert a továbbiakban! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van..És köszönöm!Nem hagyom abba..Köszönöm a jó kívánságokat..Puszi.. Xxx.

      Törlés
  4. Szia! Hasonlóan az előző hozzászólóhoz, én sem olvastam a blogot, csak rátaláltam. Viszont el kell mondjam, nem érdemes feladnod. Nekem is volt egy blogom, ami mára már befejezett. 130 oldalt ért meg 86 feliratkozóval és 48.000+ megtekintéssel. Karácsonykor jött az utolsó rész, és még mindig naponta több száz az oldalmegtekintés. Mindehhez hozzátartozik, hogy amikor elkezdtem írni, magam sem gondoltam, hogy lehet belőle valami.El sem tudom mondani, hányszor akartam abbahagyni. volt is, hogy ideiglenesen töröltem az oldalt. Érkeztek olyan kritikák, amik a szívembe martak nem egyszer. Volt, amelyik azzal vádolt, hogy SzJG-t utánzok, holott nem is olvastam a könyvsorozatot. Volt, aki be x-elte a 'nem tetszik' lehetőséget. De mindig voltak olyanok, akik mellettem álltak, támogattak, és meg lett az eredménye. Tudod, visszaolvasva már nehéz elhinni, hogy az elejét is én írtam. A mostani blogomhoz hasonlítva döbbenetes a különbség, mert rengeteget fejlődtem. Te se add fel, mert hidd el, csak ezekből tudsz tanulni. Amíg van bárki is, aki olvassa, ne foszd meg tőle. Bunkó emberek mindig is lesznek, de együtt kell velük élnünk. De tudod, aki így kritizál, az általában semmihez sem ért, mert aki tényleg letett valamit az asztalra, az általában építő jelleggel kritizál. Ne hallgass rájuk! Nem tudom, miről szól a történet, de ha annyira sablonos lenne, nem hiszem, hogy ennyien olvasnák. Csak maradj erős! :)
    Puszi: egy névrokon

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm!Puszi Xxx.

    VálaszTörlés
  6. nehogy abba hagyd, akkor megtalállak, és elömászom a tv-d bõl, mint szahara körbõl xD

    VálaszTörlés