vasárnap, április 20, 2014

21.rész

Zene: https://www.youtube.com/watch?v=jhC1pI76Rqo

***Bell szemszöge***

Holnap már iskolába kellene mennem.Unom már,hogy otthon ülök egész nap magamba roskadva.Nem jó ez így.Megfogadtam,hogy túl lépek ezen a pár napon...Ami volt az elmúlt.Nem tudom vissza csinálni,s tudom,hogy Erik mindenben segíteni fog.Na hát igen,Erik.Szeretem,tiszta szívemből..Már elég régóta,csak még magamnak sem mertem bevallani..Úgy gondoltam,hogy egy ilyen hisztérikát-mint én-senki sem szeret.Na hát igen.Az életemben többször voltam depressziós.Ennek a szüleimhez is van köze.Nagyon sokszor apám is összevert..Az anyám meg csak röhögött rajta..Nem értem,hogy akkor én miért is születtem meg..Ahogy azt sem,hogy hogy lehetnek ilyen szülők?Fogalmam sincs mit árthattam bárkinek is,hogy ezt érdemeltem.Ezt.Egy roncshalmaz voltam.De elhatároztam,hogy ez nem így lesz.Meg kell változnom.El felejteti az összes rosszat ami történt velem,s csak a jó dolgokra koncentrálni,mit például Dani és Erik.Nehéz lesz,de van segítségem hozzá.Erik mindent meg fog tenni,hogy elfelejtesse velem,tudom.Elmélkedésemet Erik mocorgása zavarta meg,mivel a melkhasán volt a fejem,s lábaim össze akadva övéivel.
-Jó reggelt.-Emelkedtem fel melkhasáról,s megcsókoltam.
-Jó reggelt.-Ismételte meg.
-Jössz zuhanyozni?-Kérdezte egy pimasz mosoly kíséretében.Nekem meg elkerekedett a szemem..Zuhanyozni?Ő és én?Mi?Bizonyára láthatta kétségbeesett arcom,s hozzá tette.
-Persze fehérneműben,vagy ahogy szeretnéd.-Mondta nevetve. Fhuu oké.
-Mehetünk.-Mondtam enyhe mosollyal.Ő még mindig vigyorgott.Nem lehetett levakarni róla.Bement a fürdő szobába,s megengedte a kádba a vizet,én addig összeszedtem a választott ruhákat mára.Bementem,s egy alsó gatyában lévő Erikkel találtam szembe magam.Ellen állhatatlan külseje van..Feszes bőr,hasán hat kocka.Észre sem vettem,hogy megbámultam csak akkor mikor megszólalt.
-Gondolom nem farmerban szeretnél fürdeni,szóval vetkőzz le!Vagy ha gondolod én is szívesen segítek.Amúgy is,lesz még időd bámulni,nyugi.-Mondta kacagva.És én belepirultam...
-Nem kel,köszönöm.Le tudok egyedül is vetkőzni.-Mondtam fülig pirulva,mivel már előttem állt.S csak bámulta azt,ahogyan le veszem a nadrágom,majd a pólóm.Elindultam a kád felé,majd bele léptem,s ő is követte példám,és beült a hátam mögé.Én próbáltam távolságot tartani,d ő csak közelebb húzott magához,s amikor csupasz hátamhoz ért melkhasa,megfeszültem.Szinte az ölében ültem,s nem tagadom,kicsit kényelmetlen volt ez a helyzet számomra.
-Cica,lazulj el.Semmi baj.-Suttogta fülembe.De még mindig feszült voltam..Nem voltam még ilyen helyzetben,s ez így nehéz volt.Jobb keze mellem alatt volt,míg bal a derekamon.
-Nyugodj meg.-Suttogta,s bal kezével oldalamat kezdte simogatni,így máris jobb volt.Mikor mind ketten megfürödtünk,s megtörülköztünk,Eriket kiküldtem,hogy felöltözzek.Persze ezt sem hagyta szó nélkül.
-Na de cica.Az már nem fog zavarni mikor ruha nélkül alattam fogsz feküdni?-Kérdezte lebigyesztett ajakkal.Én meg csak nevettem,s kilöktem a fürdőből.Míg én öltöztem halottam,hogy szól a csengő.Bizonyára Erik kinyithatta,mivel már nem csengett.Mikor kiléptem a fürdőből,bementem a konyhába mivel onnan hallottam beszélgetést.Mikor beléptem egy fiatalabb fiúval találtam szembe magam.Vagyis Eriknél fiatalabbat.Bár nálam nem.Talán 19 éves..
-Szia.Bell.-Nyújtottam a kezem amit ő készségesen el is fogadott.
-Szia.Én Erik öccse vagyok, Adam.-Mosolygott kedvesen.
-Én pedig a bátyád barátnője.-Álltam Erik mögé aki egy széked ült.
-Nos azért jöttem,mert elköltöztem Anyuéktól és nincs hol laknom.-Kezdte.-Azt szeretném kérdezni,hogy meg-e húzhatom itt magam egy kis ideig.-Erik rám pillantott,s én válaszoltam.
-Hogyne.Persze maradhatsz.-Mondtam mosolyogva.
-Köszönöm.-Mosolygott kedvesen.-Akkor ha nem gond el is mennék a cuccaimért.-Mondta.
-Rendben menj csak!Várunk!-Mondtam.S ekkor kikísértem,majd vissza mentem a konyhába.







Ő Adam.. :))



Sziasztok!Megjöttem az új résszel!Remélem tetszett.Holnap nem biztos,hogy lesz rész,nem ígérek semmit.Ha tetszett a rész akkor hagyj magad után nyomot. :)) Pipálj,komizz.Nagyon köszönöm a 20. feliratkozót! :) Puszi Xxxx.

2 megjegyzés:

  1. hát én inkább már nem írok semmit...erre a blogra nincsenek megfelelő szavak♥♥♥ vagyis csak a szokásos...eszméletlen jóó:)♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :3 Aranyos vagy.Szeretés vaaan<333 Puszi Xxx.

      Törlés