kedd, április 15, 2014

14.rész

(AJÁNLOTT ZENE: https://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo )

***Bell szemszöge***

Egy szép réten vagyok..Ahol minden szép,s jó.Minden nyugodt és csendes.Csak a lágy szellőt érezni a bőrömön.Minden olyan szép..Ám egyszer csak egy ágyban találom magam.Valaki durván rángat.Majd lefektet és durvád szívni kezdi a nyakam.Ellenkezni viszont nincs erőm..Nehezekké váltak a végtagjaim..Mintha  60 kg cipelnék rajtuk..Mozdulni sem bírok..Nem megy.Minden vágyam az,hogy felébredjek..Bár lehet,jobb lenne itt?A kegyetlen élettől távol?..Ki tudja mi vár rám..

***Dani szemszöge***

Már egy jó ideje utazunk.Ash azt mondta,hogy egy erdő féleségbe tartunk,ahol nem találhatnak meg..Arról is meg nyugtatott,hogy Bellnek sincs semmi baja.Mark vezet,én mellette ülök.Ash pedig hátul Bell-el az ölében.Egyszer csak egy sikítást,s zokogást hallok.
-Neee.Engedj el.Engedj el.-Mikor hátra pillantok  látom,hogy Bell az.Keservesen zokog Ash ölében.Látom Ash arcán a meg lepődöttséget.Erre nem számíthatott.Bár gyorsan kapcsol és kezdi ébrezgetni Bell-t.
-Bell.Shh semmi baj..Csak egy álom.Csak egy álom volt.-Mondja neki,majd kezdi simogatni Bell hátát.

***Bell szemszöge***

-Bell.Shh semmi baj..Csak egy álom.Csak egy álom volt.-Mondogatja nekem valaki.Ekkor kinyitom két szemem de mikor meglátom,hogy Ash ölében vagyok újra kitör bennem a keserves zokogás.Közben ő a hajamat,s oldalamat simogatja és megnyugtató dolgokat súg a fülembe.Csak ekkor veszem észre,hogy Mark is az autóban van.Ekkor teljesen összezuhanok...Hiszen megerőszakolt..És én szerettem..Egyszerűen felfoghatatlan ez az érzés..Mikor tudod,hogy bántott de még szereted..Ezt nem lehet egyik napról a másikra elfelejteni.Ekkor meghallottam Ash  nyugodt,aggódó hangját miközben fülembe suttog.
-Bell,jól vagy?Mit álmodtál szívem?-Kérdezte selymes hangján,amibe még én is beleborzongtam.Nem mondtam semmit csak hozzá bújtam..Éreztem,hogy erre nem számított,de azért vissza ölelt.Ekkor megállt az autó.Felnéztem Ash pulcsijából (aminek nagyon jó illata volt) és kinéztem az ablakon.Ekkor szembesültem avval,hogy a semmi közepén vagyunk.Kiszálltunk.Danit láttam meg.Ekkor oda futottam hozzá és szorosan megöleltük egymást.
-Annyira sajnálom.Minden az én hibám.Ha nem ráncigállak el akkor nem lennél itt,csak én.Annyira nagyon sajnálom.-Zokogtam.
-Ne mondj ilyeneket.Nem te tehetsz róla.-Mondta.-Bántottak?-Kérdeztem miután elengedtük egymást.-Nem.-Felelte.



-Jól van vége a báj csevejgésnek.Befelé!-
Mutatott Mark egy faházra.Ekkor lett elegem mindenből!
-Te mit képzelsz magadról?Tönkre tetted az életem!!Megerőszakoltál!Akkor egy paraszt vagy!!Mint a ketten a börtönbe fogtok megrohadni.-Ordítottam teli torokból.Ekkor Ash közelített Mark felé.Nem értettem..Azt hittem,hogy Ash is olyan mint Mark..Talán tévedtem?
-Te megerőszakoltad?Normális vagy ember?Hogy tehetted meg?Nem csodálom,hogy szegény lány az ölemben zokogott.-Ordított már ő is.Ekkor adott neki ököllel egyet.Tényleg nem olyan mint Mark?Ez,hogy is van?Mark bandájába tartozik...De lehet,hogy ő más..Lehet,hogy ő nem érzéketlen....
-Te ne merj így beszélni velem!Hogy képzeled ezt?Kivel beszélsz te?Te is ugyan úgy benne vagy mint én!-Kiabált Mark.
-Igen nyakig ülök a szarban!De én soha nem bántottam volna őket.-Mutatott felénk Ash.
-Ezt majd később megbeszéljük!-Mondta Mark,majd beráncigált a faházba..Kezdett elmenni a nap ezért eltettem magam holnapra..Danival együtt..Bár a rémálmokra nem számítottam....Így arra sem,hogy valaki fog megvígasztalni akire nem is számítottam..


Sziasztok!!Megjöttem a kövi résszel..Említettem már,hogy Holnap már nincs suli,egészen Jövő szerdáig így sok részt hozok..Nagyon szépen köszönöm a +3000  oldal megtekintést illetve a 14. felíratkozót!Imádlak titeket!!  Puszi Xoxo.

2 megjegyzés: