szerda, április 16, 2014

16.rész -'Majdnem meghaltam'-

***Bell szemszöge***


Arra keltem,hogy hasogat a fejem.Azt is éreztem,hogy valakinek az ölében vagyok..Furcsa volt ez az egész..Valakinek a keserves zokogását hallottam..Szemhéjaim nagyon nehezek voltak,mégis megpróbáltam kinyitni,de vissza is csuktam mert bántotta a hirtelen fény.Ekkor újból megpróbáltam,s párat pislogtam majd körbe néztem.Danit pillantottam meg a sarokban zokogni Ash pedig a háta mögött volt,s próbálta megnyugtatni.Ekkor meghallottam egy rekedtes hangot magam mögül.
-Ash,Dani,felébredt.-Szólt az a bizonyos valaki akinek az ölében voltam.Ekkor felnéztem rá.Ekkor csapott belém a felismerés..De hiszem Mark az...Egyből elkezdtem reszketni a félelemtől,s kitört belőlem a zokogás.







-Kérlek ne bánts.Nagyon szépen kérlek ne bánts.-Üvöltöttem zokogástól fuldokolva.Ekkor még erősebben szorított magához..Én pedig egyszerűen ki ugrottam az öléből a padlóra.Nagyon féltem.Félek tőle.Berohantam a fürdőszobába és a kilincs elé oda támasztottam egy széket..Nem is gondolkoztam..
Azonnal egy pengét vagy valami éles tárgyat kezdtem el keresni a szekrényekben..És ekkor találtam egy bicskát.Leültem a hideg padlóra,s remegve ejtettem pár vágást a csuklómon...Miért velem kell,hogy mindez megtörténjen?Ez csak egy rossz álom,csak egy rossz álom-Mondogattam magamnak.
-Bell kérlek engedj be!Ne csinálj hülyeséget!-Hallottam meg Ash kétségbe esett hangját.-Gyere ki,kérlek.-Mondogatta...De nem tettem.Tovább vágdostam magam.Mikor bal csuklómból ömlött a vér a jobb combomon kezdtem el vágásokat eljteni..Ekkor már minden homályos volt.Mindent fátyolosan láttam,s zokogásom is erősödött...S egyszer csak minden el sötétedett.

***Ash szemszöge***

Mikor Bellt megtaláltuk nagyon megijedtem...A feje véres volt,s eszméletlen.Mikor vissza indultunk a faházba a pulzusa is elég gyenge volt.Nagyon sajnálom szegény lányt...De az is biztos,hogy minél hamarabb kijuttatom őket innen.Azt hiszem szerelmes vagyok Daniba...Szeretem őt..Bár tisztában vagyok vele,hogy ő nem így érez..
  Mikor Mark szólított,felnéztem.Mikor felpillantottam egyből Bellre néztem.Fent volt.Körbe nézett,majd fel Markra.Majd keserves zokogásban tört ki és ezt mondogatta.  '-Kérlek ne bánts.Nagyon szépen kérlek ne bánts' Majd felkelt és berohant a fürdőszobába.Mark egyből utána kapott de ekkor már a lány a fürdőszobában volt.Egy pár másodperc alatt észbe kaptunk és az ajtó előtt voltunk.Hallottam ahogyan zokog.Majd ez egyre csak erősödött ekkor már én szóltam neki.
-'Bell kérlek engedj be!Ne csinálj hülyeséget!'-Mondtam kétségbe esetten.Dani keservesen zokogott.Ekkor hirtelen felindulásból berúgtam az ajtót.Az a látvány ami fogadott meg rettentett.Bell a padlód feküdt kisebb  vértócsában,mellette egy bicskával.
-Mark!Vidd ki Danit!-Üvöltöttem.Majd halottam az ajzó csukódását,s gyorsan lerogytam a földre az eszméletlen lány mellé.
A nyakához hajoltam és kitapintottam az ütő erét,s éreztem,hogy van pulzusa. Ekkor gézt kezdtem keresni.Szerencsére az egyik szekrényben találtam elsősegély dobozt.Bekötöztem,s bevittem az ágyra.Lefektettem.

***Dani szemszöge***

Mikor Bell bezárkózott a fürdőszobába tudtam,hogy mit tesz éppen.Ismertem már annyira,hogy tudjam, bántani fogja magát.Mikor Ash berúgta az ajtót,Marknak kiáltott,hogy vigyen ki.Próbálkoztam ellenkezni,de túl erős volt.Mikor elege lett,felvett a hátára és megindult velem kifelé.Én még mindig zokogtam.Mikor kiértünk letett a földre,s engem figyelt.Elegem volt már nekem is.Így megint neki mentem.
-Most örülsz?A legjobb barátnőm gyakorlatilag te miattad akarta véget vetni az életé!Miattad!!Megerőszakoltad!Elraboltad!Utállak!-Kiabáltam,zokogástól fuldokolva,s közben melkhasát ütögettem.

Sziasztok!Megjöttem egy rövidebb részel!Pipáljatok ha tetszik,és kommizzatok is esetleg.Jó ccakát' Puszi Xoxo.

6 megjegyzés: