péntek, április 18, 2014


18.rész -'Bosszú vágy'-


***Bell szemszöge***

Mikor kinyitottam a szemem a saját ágyamban,s szobámban találtam magam..Nem sokra emlékszem ebből a pár napból..Szerintem a sokk hatása miatt..Mondjuk addig örülök,míg nem tudom magamban felidézni azokat a szörnyű pillanatokat...Nagy nehezen de fel keltem az ágyból...Nagyon fájt a lábam,a vágások miatt.Tudom,tudom,hogy gyáva dolog volt tőlem az,hogy meg próbáltam megölni magam..De mit tehettem volna mást?Egyszerűen úgy éreztem,hogy már nincs több kiút...Hogy nem volt más választásom..Hiszen nem számíthatok senkire se..Egyedül érzem magam..A gondolataimat egy ajtó nyitódás zavarta meg.Oda kaptam a tekintetem és Ash-t pillantottam meg..Ő meg mit keres itt? Mi a szarért nem hagynak békén?!Olyan mint Mark,tudom,hogy olyan.Egy ember nem tud megváltozni ilyen kis idő alatt..Amit tettek velünk soha az életben nem fogom megbocsátani.Ha rajtam múlik egész életünkben a börtönben fognak megrohadni.Meg fognak fizetni ezért.Nem is gondolkoztam..Egyszerűen neki mentem..Nem tudom mi ütött belém.
-Mi a francot keresel itt?Azt hiszed azért mert  egyszer ide jössz meg fogjátok úszni ezt?Rohadtul tévedsz!!Elegem van!De addig nem fogok meg dögleni amíg a börtönben nem lesztek!Ott fogtok megrohadni ha rajtam múlik.Utállak!Lehet,hogy Danit sikerült be etetned a 'Jó fiú' vagyok imidzsel de engem nem olyan egyszerű átverni.-Már zokogtam..Üvöltöttem.Ki keltem magamból..Magam sem tudom mióta lettem én ennyire bátor.Egyik pillanatban valaki le fogott hátulról,s nem engedett Ash közelébe.Hátra néztem és Eriket láttam meg..Erősen szorította a csuklómat...Abban is biztos voltam,hogy lesz pár lila foltom,fogása helyén..Egyszerűen meguntam már a 'Jó kislány' szerepét..Ekkor lerogytam a földre,s elsötétült minden..

***Erik szemszöge***

Éppen a reggelimet készítettem,mikor meghallottam a csengőt,amelynek kellemes hangja átjárta a hallójárataimat.Megindultam az ajtó felé,majd ajtót nyitottam.Nagy meglepetésemre Ash állt az ajtóban.
-Szia.-Nyújtotta a kezét.Elfogadtam.Kitártam az ajtót,s Ő beljebb lépett.
-Mi járatban?-Kérdeztem tőle.
-Bellhez jöttem.Itthon van?-Kérdezte.
-Igen a szobájában.A folyosó végén balra.-Mondtam neki,ő pedig elindult.
 Kis idő elteltével üvöltözést,s zokogást hallottam Bell szobájából,így leraktam a reggelimet,s elindultam a zaj forrásához.Kopogtam az ajtón,de válasz nem jött,így benyitottam.Bell Ash-al üvöltözött..Az egészből nem értettem semmit..Ash-nak miért kéne a börtömben megrohadnia?Egyáltalán miért kellene börtömbe mennie?Már nem értek semmit.Kezdtek elfajulni a dolgok mivel Bell már ütögette Ash-t olyan erővel,hogy azon még én is meglepődtem..Így  a háta mögé álltam és lefogtam..Megfordult majd lerogyott a földre,majd elszméletét vesztette.Felkaptam a kezembe,majd le tettem az ágyára,s betakartam.Ekkor oda fordultam Ash hoz és beszélni kezdtem.
-Mi az,hogy a börtömben kell megrohadnod?Ezt miért mondta?Egyáltalán MI VAN?-Kérdeztem éllel a hangomban.
-Közöm van az elrablásukhoz..Mark bandájába tartoztam..De amit művelt Bell-el az nekem is sok volt,így megelégeltem és kihoztam őket onnan.Bell még a faházban,öngyilkos akart lenni.Én találtam rá a fürdőszobában.Én kötöztem be a sebeit...-Mondta.Na most már végképp nem értettem semmit..Mi az,hogy köze volt az elrablásukban?Egyáltalán ki az a Mark gyerek?És mit művelt Bell-ékkel?Számtalan kérdés cikázott a fejemben..Tényleg nem értettem semmit..
-Mi az,hogy Bell öngyilkos akart lenni?Ki ez a Mark gyerek?-Adtam hangot a fejemben cikázott kérdéseknek.
  Ekkor elmesélt mindent..Hogy Bellt megerőszakolták..Egyszerűen nem hittem a fülemnek..Hogy tehették meg ezt?Hogy?Ash azt is elmondta,hogy szereti Danit..Egyáltalán nem olyannak látszik mit aki bántana bárkit is..

Sziasztok!Meg jöttem egy rövidebb résszel..Tudom,tudom,hogy nagyon rövid de csak ennyire volt időm..Mivel itt a Húsvét segítenem kell anyukámnak...Így nem tudom mikor lesz kövi.. Kíváncsiak vagytok ezt a helyzetet,hogy fogják megoldani?Egyáltalán meg fogják tudni oldani?A kiderült tényekre Erik mt fog szólni?Mi lesz Markkal?Tartsatok velem,s hamarosan kiderül!!Puszi Xxxx.

4 megjegyzés:

  1. ez tényleg megunhatatlan♥♥ a legélvezetesebb úgy olvasni hogy közbe bömbölteted a ByTheWay-Álmodj még című zenét♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.Bár 3 szavazatot kaptam,hogy nem érdemes folytatnom :((

      Törlés
  2. de igen is érdemes folytatnod...!!!!!!! nekem nagyon tetszik...és úgy érzem hogy ezzel nem vagyok egyedül♥

    VálaszTörlés