szombat, március 22, 2014

2.rész

Ma van a születésnapom.Már az új lakásban ébredtem.Ami nagyon fura volt.Új ágy,új szoba...
Felültem az ágyamban  és azon gondolkoztam,hogy vajon terveznek-e valami meglepetést..És,hogy lesz-e buli..És ha lesz kit hívnak meg..Úristen..És ha Mark is eljön?!Neemm  ez történik meg.Biztos nem,hiszen figyelembe sem vesz.Jól van nyugi Bell biztos nem jön el.-nyugtattam meg magam evvel az egy mondattal és felkeltem az ágyamból.Az utam a fürdőszobába vezetett.Itt elvégeztem a szokásos dolgaim.Miután végeztem megálltam a szekrényem előtt és megpróbáltam kiválasztani a ruháim.Egy szürke sortra és egy fehér pólóra esett a választásom,a pólón egy 'I Love You' felírat díszelgett.Miután felöltöztem a konyhába vezetett az utam.Amikor mentem le a lépcsőn hallottam,hogy valaki zörög így sietősebbre vettem a tempót.Amikor beértem Eriket pillantottam meg egy tányérral a kezében.
-Szia Erik.-Mondtam neki mosolyogva.
-Szia hercegnő.-Mondta és megölelt.
-Hogy aludtál?-Kérdezte.
-Köszönöm,egész jól.Bár fura volt az új szobámban aludni.És te?-Mondtam.
-Fura?Aludhattál volna nálam is.-Mondta vigyorogva.
-Erik!Az soha nem fog megtörténni.-Mondtam nevetve.
-Hmm.Soha?!Jössz te még az én utcámba kicsi lány.-Mondta.Rám kacsintott és avval a lendülettel ki is viharzott a konyhából. Egy újabb beszélgetés Erikkel.Nem félre érteni!Nem érez irántam semmit,elvileg...Ki tudja?!Pasik.Haj.
****
A szobámban ülök és gondolkozok.Kezdem azt hinni el is felejtették a szülinapom.Ami azért egy kicsit bántó..Mindegy.Ránéztem az karórámra és láttam,hogy fél kettőt üt az óra.Érdekes.Jó gyorsan teli a nap..
Úgy döntöttem elmegyek kicsit sétálni.Igazából sétálni szoktam amikor magányra vágyom..Felvettem a cipőm és indultam le a földszintre.Kinyitottam a bejárati ajtót,ki mentem és vissza is csuktam.Már vagy 20 perce sétálhatok a parkban mikor észre veszek egy csomó fiút.Kicsit közelebb megyek hozzájuk és azt látom,hogy Mark is ott van.Persze nem foglalkozok vele.Miért is tenném?Nemde?Elsétálok mellettük mikor Mark megszólal.
-Szia cica.Mi véletlenül nem találkoztunk már?-Ránt magához a csuklómnál fogva.Érzem a pia szagot amitől egy grimaszt vágtam.
-Eressz el!.-Mondtam enyhe éllel a hangomban.És megpróbáltam kiszabadulni  fogásából.Ami nem ment mivel nagyon erősen szorított.
-Nocsak egy vadcicával van dolgom.-Nevetett és elkezdte csókolgatnia nyakam.Én eltávolodtam tőle amennyire csak tudtam és pofán vágtam.
-Mondtam,hogy engedj el!Nemde?!Nem tudod felfogni?-Kérdeztem már kiabálva.Nem hagytam,hogy válaszoljon,elviharoztam.Mit gondol magáról?És én hülye belé voltam/vagyok szerelmes...Nekem is az ilyen pasikat kell kifognom.Nem sokkal később már az ajtónk előtt álltam és küszködtem,hogy nem sírjam el magam.Mikor ajtót nyitottam bementem a nappaliba ahol Dani ült.
-Szólhattál volna,hogy elmész!Akkor nem...-Kezdte volna a monológját de mivel észrevette,hogy valami baj van így nem folytatta csak szorosan megölelt közben a fülembe suttogott.
 -Mi történt?-Kérdezte.
-Elmentem sétálni és találkoztam Markkal aki totál ki volt ütve...Elkezdte csókolgatni a nyakam én pedig felpofoztam azután otthagytam és eljöttem.
-A szemétláda.-Morogta Dani.-De jól vagy ügye??-Kérdezte.
-Igen,persze.-Mondtam és egy áll mosolyt tüntettem fel az arcomra.
-Viszont mivel ma van a születésnapod Erikkel terveztünk neked egy bulit.Úgyhogy ideje készülődni.
-Rendben.-Vigyorogtam és még egyszer megöleltem barátnőmet.
****
Később folytatom!B*<33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése