péntek, május 02, 2014

26.rész -'Talán igazat mond?!'-

Sziasztok!Itt lenne a 16.rész.Nem lett annyira jó..De azért remélem kapok KOMIKAT! :))

26.rész -'Talán igazat mond?!'-

***Bell szemszöge***

Reggel Erik mellhasán ébredtem..Kinyitottam szemeim,s felé néztem.Ő még nagyban aludta az igazak álmát.Felálltam,s a takarót a testem kőré tekertem.Be villantak képek a tegnap estéről..Meg mosolyogtatott.Tegnap egy olyan dolog történt amit soha az életben nem fogok elfelejteni..Oda adtam neki magam..Megráztam fejem,s minden gondolatot száműztem egy kis időre.Be totyogtam a fürdőbe,s lezuhanyoztam.Miután kész lettem meg türülköztem,s a testem köré fontam a türülközöt.Kiléptem,s Eriket vettem észre az ágyban aki nagyban vigyorgott.Mikor észre vette,hogy ki jöttem fejét felém fordította,s vigyora még szélesebb lett.Felállt /boxer volt már rajta/ s felém jött.Megállt előttem,s megcsókolt.Miután elhúzódott száját beszélésre nyitotta,vagy is inkább suttogásra.
-Ügye nem bántad meg a tegnap estét?-Fürkészett mosolyogva.Egyből elvörösödtem.Eriket ez csak biztosította,hogy nem..És be kell vallanom tényleg nem..Szeretem őt. Mellhasához bújtam,s próbáltam elrejteni piruló arcom.
-Nem kell szégyelni,Bell.Természetes,hogy egy pár között ilyenek történnek.-Még mindig a mellhasához bújva voltam de tudtam,hogy vigyorog.Túl jól ismerem már.
-És persze mellettem le se tagadhatnád,hogy jó volt.-Kezdett incselkedni..Eltávolodtam tőle,s mellhason ütöttem.
-Picinyem..El fogsz késni az iskolából..-Suttogta. Oh,tényleg.Ma már be kell mennem..Illetve nem az,hogy kell.Szeretnék.Eltávolodtam tőle,s a szekrényhez sétáltam.Hátra pillantottam de Erik még mindig ott állt.
-Ki mennél légyszíves?-Kérdeztem még mindig pirulva.
-Hogyne..Mikor alattam voltál meztelenül ez nem nagyon izgatott,-Tetetett sértődöttséggel mondta..Ezen muszály volt felnevetnem.Meg ráztam a fejem,s ő kiment.Kiválasztottam egy ,fehér pólót,egy fekete cső nacit és egy pulcsi szerűséget.
Mikor felöltöztem bementem a fürdő szobába,s feltettem egy kis sminket és megfésülködtem.Kimentem a konyhába ahol Erik készítette el a reggelimet.Tényleg.El is felejtettem említeni,hogy Dani elutazott pár hónapra.Az okát nem tudjuk mi sem..Egy levélben közölte..Mindegy.Miután Erik kész lett a reggeli elkészítésével kocsival elvitt a suliba..Leparkolt a nagy épület előtt...Egyből Mark jutott eszembe..Ő pénz büntetéssel megúszta,így szabadlábon volt,és suliba is bejárt természetesen.Persze ez nekem nagyon nem jó..Félek tőle..Miközben ezek a gondolatok jártak a fejemben már a történelem terem előtt álltam.Ügyebár Mark mellett ülök..Aki a padnál ült,s zenét hallgatott.
Lassu léptekkel elindultam a pad felé,s mikor oda értem leültem.Ő csak felnézett,s rám mosolygott.Mosolygott?!?!Van mersze azok után rám mosolyogni amit tett?
-Szia Bell.-Köszön nekem?!Van bőr még a pofáján?Mindegy..Nem húzom fel magam..Levegőnek fogom nézni..Ahogy leültem bejött a tanár a terembe..Igazából jó volt újra iskolában lenni..A nap az gyorsan eltelt.Igazából nem is vettem észre,hogy utolsó óráról is kicsengettek.Ki léptem a teremből,s a szekrényem felé indultam.Kivettem a könyveimet és betettem a táskámba.Mikor felnéztem Markot pillantottam meg a szekrénynek támaszkodva.
-Mostantól mindig az lesz,hogy levegőnek nézel?Tudom,hogy nagyon nagy fájdalmat okoztam..De kényszerítettek rá..És én annyira sajnálom.-Szemeibe néztem ami őszinteséget(!?) sugaltak.
-Hmm.És megint higgyem el a hülyeségeidet?Minek nézel te engem?Egy kurvának?Netán hülyének?-Kérdeztem gúnnyal a hangomban.Körül néztem.Nem volt senki sem a folyosón.Mark elém állt s megfogta csuklómat.
-Kérlek bocsáss meg...-Nézett rám kék szemeivel.El vesztem bennük.Meg kéne neki bocsátanom?Lehet,hogy akkor könnyebben túl tenné magam rajta.
-Jó.-Motyogtam halkan.
-Tessék?-Kérdezte vigyorogva.
-Jó!-Mondtam hangosan.Elengedte kezeim,s magához ölelt.Először haboztam de aztán vissza öleltem..

6 megjegyzés:

  1. Úristeeen!! Ez megint szuper!!! *-* Mint mindig :))Respect az írónőnek!!! <3

    VálaszTörlés
  2. Úristeeen!! *-* Szuper mint mindig!!! Annyira imáááádoom!!! Respest az írónőnknek!! <3 <3

    VálaszTörlés