csütörtök, május 01, 2014

25.rész -'Félsz tőlem?'-

Sziasztok!Evvel az a résszel zárom az első 'évadot'.Kettőt terveztem belőle és az első most zárul le.Köszönöm,hogy még mindig velem tartotok :))



(Ez a rész szerintem +16-os szóval mindenki saját felelősségre olvassa!)

-Bánthatsz,de nem felejtek.Jól figyelj mit csinálsz!-Bell Edwars.

25.rész-'Félsz tőlem?'-

Erik még mindig az ajtóm küszöbén állt,lefagyva.Bizonyára azért mert elhízódtam az érintése elöl.De hogy ne féljek tőle?Hiszen majdnem megütött..Ráadásul egy újabb énjét ismertem meg,ami nagyon nem tetszett..Eddig nem volt ilyen!Mi történhetett?
-Bell.F-félsz tőlem?-Kérdezte és hangja ismét meg-meg remegett.
-I-igen.-Nem ismerek rád..Hiszen.Majdnem..Megütöttél.-Hangon elcsuklott és akaratlanul is lefolyt egy könnycsepp a szememből..Végig az arcomon.Lábamat kémleltem.Féltem a szemeibe nézni..Attól féltem,hogyha belenézek mogyoró barna szemeibe egyből sírva a nyakába borulok.Szeretem.Nem tagadom.Tiszta szívemből szeretem.De ebben a pillanatban ezt nem tehetem meg.Nem tehetem.Gondolat menetemet a mutató ujja zavarja meg,amely az állam alatt van.Lassan felemelte a fejem államnál fogva, s így kényszerített arra,hogy szemeibe nézzek.Elvarázsoltak.Szemeiben megbánást,csalódottságot és szomorúságot fedeztem fel,megint.Karjaiba omlottam.Zokogtam.Apám jutott eszembe,s szavai. '-Semmire sem vagy jó!Senki sem fog szeretni!Mit képzelsz?Hogy kelleni fogsz valakinek?-' Jutottak eszembe szavai,s még szorosabban fogtam Eriket.
Megölelt,majd Felvett az ölébe.Fogalmam sincs hova vihetett,de egy ágyra tett le.Ajkaimhoz hajolt,s figyelte reakciómat.De én csak behunytam szemeimet.
-Sajnálom,hogy olyan voltam mint amilyen.-Suttogta fülembe.Ajkaimhoz hajolt,s gyengéden megcsókolt.El akart húzódni de én nem engedtem neki.Jobban el mélyítettem a csókot.Nem ellenkezett.Csak bele mosolygott.Mikor elváltunk egymástól,ziháltunk.Közelebb hajolt és apró puszikat lehelt ajkaimra.Az egyik kezével mellettem támaszkodott,míg a másikkal az oldalamat simogatta.Eltávolodott tőlem,s kérdőn nézett rám.Pólóm szegélyét fogta.Bólintottam.Erik pedig nem tétlenkedett tovább.Fel emelkedtem evvel megkönnyítve dolgát,s a pólóm már a földön is volt.Én is levettem a pólóját,az övé is a földön landolt.Végignéztem mellhasán és tátva maradt a szám.Láttam már félmeztelenül de akkor is.Wow.Ahogy észrevette,hogy őt bámulom elvigyorodott.Győztes vigyor volt.Mikor észhez tértem már a nadrág is lekerült mind kettőnkről.Kívántam őt,de féltem.Észrevehette mert a fülembe súgott.
-Bell.Nyugodj meg.Semmi olyat nem fogok tenni,amit te nem szeretnél.-Suttogta.Belenézett szemeimbe majd lágyan megcsókolt.Kezei hasamat simogatták.Elvált ajkaimtól és hasamhoz hajolt.Megint felnézett,s mintha engedélyt kért volna.Bólintottam.Hasamat apróbbnál apróbb puszikkal,csókokkal kényeztette.Halkan nyögtem.Ő pedig mosolyogva puszilta meg most már alhasam.Feljött ajkaimhoz,majd lágyan enyémnek nyomta.Csak azt vettem észre,hogy a bugyim lekerül rólam.Ijedten néztem Erikre akinek csak egy cseles mosoly terült arcára.S simogatni kezdett.Halkan nyögtem.
-Meg próbálok valamit.Lehet elsőre kényelmetlen lesz,de ne félj,jobb lesz.-Mondta szemeimbe nézve.Mogyoró barna szemei most már feketék voltak.Ajkaimhoz hajolt,s megcsókolt,s amint megcsókolt egyik ujját éreztem magamban.Furcsa volt..Lassan kihúzta,majd be.
-Most kettővel.-Nézett rám.Megint megcsókolt,s második ujja is bennem volt.Nem fájt ugyan,de ez már kellemetlen volt.Megint kihúzta majd be.S ezt folytatta.Mikor úgy vélte megszoktam fel helyezte a harmadikat is.Ismét nyögtem.Közel hajolt hozzám majd,kikapcsolta a melltartómat.A bokszerjához vezettem jobb kezem,s lehúztam róla.......
****************

***Mark szemszöge***

Éppen a főnöknél voltam,egy raktár helységben.Azt mondták beszélni akarnak velem.Le ültem az egyik dobozra,s vártam.Alig telt el pár perc,s a főnököt láttam meg.
-Nocsak nocsak.Kit látnak szemeim.Mark.-Nyújtotta felém kezét.
-Max.-Kezeltem vele.
-Mivel a lány megszökött,a bizalmába kell férkőznöd.Az apja halálával rá szállt az összes mocskos ügye,s  pénze is.Az lesz a feladatod,hogy hitesd el vele,szereted.Majd szépen lassan tönkre teszed.Menni fog?-Kérdezte.
-Hogyne.-Válaszoltam.

1 megjegyzés: