szerda, május 28, 2014

Írói utószó,köszönet! :)

Sziasztok!
Ennek a történetnek vége szakadt Bell halálával.
Egy olvasó említette,hogy neki nem teljes a történet.Viszont nekem így teljes.
  Ahogyan ígértem leírom miként jutott eszembe ez a történet.Milyen zenéket hallgattam az írása közben illetve ki segített nekem.De először kezdjük a köszönet nyilvánítással. :)
Szeretném azt megköszönni,hogy mellettem álltatok mikor rossz kedvem volt,vagy mikor megvádoltak azzal,hogy másolom a blogot.Ti tartottátok bennem a lelket.Csak is ti.Az olvasóim.A commentekkel.El nem tudjátok képzelni mennyit jelentett az,hogy érdekel titeket.Az,hogy pipáltatok..Akár egyetlen egy comment is bearanyozta egy napomat.Minden nap néztem azt,hogy hányan nézték meg az oldalt..Egyszerűen az,hogy most a végére értem/értünk..Ez hihetetlen.És akármilyen nagyképűnek fogtok most tartani de büszke vagyok magamra.Büszke vagyok arra,hogy ezt végig tudtam csinálni.Arra,hogy ennyien olvastátok ezt a storyt.Ott vannak a commentek..Amik nagyon sok erőt adtak..














Mindet nagyon köszönöm! :)
És akkor most a zenék.. :)













1-Near You
Ez a szám nagyon közel áll a szívemhez.. :) Kedvenc.Legtöbbször mikor blogot írtam ezt hallgattam.
2-  3 Doors Down- When You're  Young
3- Alex Band-Only One
Ezt is többször hallgatta. :)
4- Alexandra Bruke-The Silence
5-Austin Mahone-What About Love
6-Cut-Plumb
7-Daniella BradBery-Never Like This
8-Demi Lovato-Skyscraper
9-Evanescence-My Immortal
10-Evanescence-EveryBody's Fool
11-Evanescence-Hello
12-River Flows In You-Yiurma (Guitar)
Ezt a számot főleg a szomorúbb részeknél.
Például mikor Bell kórházba került. :)
13-David Guett-She Wolf
14-The Fray-Never Say
15-One Direction-They Don't Know About Us
16-Three Days Grace-Riot
17-Three Days Grace-The High Road
Nos,ezek a zenék lennének,amiket blog írás közben hallgattam többnyire. :)
Blog ötlete.
Nos.A blog ötlete egy álomból született.Az álmomban is egy lányt öletek meg..Ugyan így.Csak ki kellett dolgoznom.Egyik kedves barátnőm mondta,hogy kezdjek blogot,mivel neki ezt az álmot elmeséltem.Először hülyének néztem,hogy ebből blog?Bolond vagy te?Eleve nem tudok két rendes mondatot össze rakni.-Mondtam neki én.Erre kinevetett.2 Hétig gondolkoztam azon,hogy el-e kezdjem.Végül elkezdtem. :)
Igazából a blog második részénél abba akartam hagyni mivel úgy éreztem,hogy ezt nem tudom megcsinálni..És csodák-csodájára mégis..Nekem pont ezért nagy dolog ez a történet..Többször a történetben a Facebookos barátnőm segített.Ő is 'író' mint én..Szabinának hívják..És nagyon köszönöm neki a támogatást,a segítséget és azt,hogy mindig meghallgatott és segített. :)
Ezzel szeretnék tőletek búcsúzni..Remélem mindenkinek tetszett ez a kis történet..Lehet nyáron új történetet kezdek..Majd meglátjuk.De addig is elköszönök tőletek..Még egyszer köszönöm mindent és Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése